Maatregelen coronavirus bij Ben®

In deze tijd is het extra belangrijk dat mensen met elkaar verbonden blijven.
Mijn klanten kunnen op me rekenen.

Mijn netwerk

Stabiel netwerk
We hebben te maken met een unieke situatie in Nederland die zorgt voor ongebruikelijke drukte op mijn netwerk. Vanaf maandag 16 maart was er niet alleen een forse toename in het mobiele belverkeer omdat er meer en langer wordt gebeld, maar ook een stijging in het internetverkeer, doordat klanten vanuit huis aan het werk zijn, online school volgen en in hun vrije tijd films streamen.

Het is belangrijker dan ooit dat mijn netwerk stabiel blijft, daarom blijf ik het zorgvuldig monitoren. Ik neem maatregelen om de capaciteit en de stabiliteit te waarborgen. Ik doe mijn uiterste best om piekbelasting goed op te vangen, zodat vitale organisaties zoals ziekenhuizen en transportbedrijven met elkaar kunnen blijven communiceren. Ook help ik mijn klanten in contact te blijven met familie, vrienden, collega’s en onderwijsinstanties.

Wat kun je van mij verwachten?

Betrouwbare service
In deze uitdagende tijd zet ik alles in om klanten met elkaar verbonden te houden. Ik verscherp de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. De veiligheid van mijn klanten, medewerkers en bezorgers staat voorop.

Bestellingen
Klanten kunnen nog steeds in mijn webshop terecht voor bestellingen. Om klanten en bezorgers te beschermen, houden bezorgpartners AMP en PostNL zich strikt aan de maatregelen van het RIVM.

Klantenservice
Door de maatregelen rond het coronavirus werken mijn collega’s van de klantenservice zo veel mogelijk thuis. Houd rekening met iets langere wachttijden of eventuele achtergrondgeluiden. Sorry voor het ongemak.

Bij vragen sta ik nog steeds gewoon telefonisch of via de chat voor je klaar.

Veelgestelde vragen

Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten. Wat gebeurt er met mijn bestelling?

Je bestelling komt zo snel mogelijk naar je toe. Vanaf 18 maart kun je geen tijdvak meer kiezen, maar worden alle bestellingen wel gratis bezorgd.

Je kunt de bezorging van een Sim-Only abonnement niet volgen. Het kan tot vijf werkdagen duren voordat je simkaart op je mat ligt.

Je telefoon wordt gewoon afgeleverd op de datum die je via de e-mail van AMP hebt afgesproken. Als dat verandert, hoor je dat van AMP.

Ik wil een abonnement afsluiten, kan dat nog wel?

Ja, je kunt nog steeds een abonnement bestellen.

Bekijk mijn telefoons >

Bekijk mijn Sim-Only aanbod >

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik die nog wel gewoon aannemen?

Jazeker, je bestelling wordt gewoon thuisbezorgd.

Heb je gekozen voor een Sim-Only? Dan wordt je simkaart binnen vijf werkdagen bezorgd door PostNL, dat gaat via de brievenbus.

Heb je gekozen voor een abonnement met telefoon? Dan wordt je bestelling bezorgd door AMP. Om je tegemoet te komen in deze lastige tijd, is dat gratis. Jouw veiligheid en die van de bezorgers van AMP staat voorop. Daarom worden de volgende maatregelen strikt nageleefd:

  • De bezorgers houden afstand bij het afleveren van je bestelling
  • Er wordt geen contant geld meer aangenomen
  • Je kunt alleen nog contactloos betalen
  • Je hoeft je ID-bewijs niet meer te overhandigen, graag neerleggen
  • Je hoeft niet te tekenen voor ontvangst, dat doet de bezorger voor je

Houd rekening met eventuele andere leveringstijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van AMP en PostNL het drukker dan normaal. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om bij het plaatsen van je bestelling een tijdsvak te kiezen.

Je bestelling wordt tussen 8:30 en 18:00 uur bezorgd. Rond 21:30 op de avond ervoor krijg je een bevestiging met een 2-uurs tijdsvak.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat kan ik doen?

Als je er zelf niet uit komt, staat mijn klantenservice voor je klaar. Bekijk hoe je contact kunt opnemen.