Skip to main content

Bestellen

Annuleren

Hier vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling bij Ben.

Ik vind het jammer dat je erover denkt om je bestelling bij mij te annuleren. Wat de reden ook is, ik hoor het graag. Hierdoor leer ik hoe ik mijn producten en diensten nog beter kan maken. Heb je je abonnement met mobiele telefoon besteld via een ander verkooppunt? Dan kun je contact opnemen met het verkooppunt. Mogelijk gelden hier andere voorwaarden voor het annuleren van het abonnement. Heb je het abonnement besteld via www.ben.nl of mijn bestellijn lees dan de onderstaande informatie door:

Bestelling nog niet ontvangen
Je kunt je bestelling zelf online annuleren. Van mijn koerier AMP Groep heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Gebruik de inloggegevens uit deze e-mail om je afspraak te wijzigen of te annuleren via mijnafspraak.nl van AMP Groep.

Bestelling al wel ontvangen
Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kan je het sim only abonnement annuleren. 

Retourneren 
De door mij geleverde simkaart hoef je niet te retourneren. 

Kosten
Als je er voor kiest om tijdens de bedenktermijn verbinding te maken met het Netwerk van Ben is dit een uitdrukkelijk verzoek om te starten met de uitvoering van de overeengekomen diensten. In dat geval worden bij herroeping de kosten voor afgenomen diensten tijdens de bedenktermijn (o.a. gesprekskosten en mobiel internet verbruik) evenredig in rekening gebracht.

Contact
Voor de verklaring van ontbinding kan je gedurende de bedenktermijn contact opnemen met mijn klantenservice. Je kunt ook gebruik maken van het standaard online retourformulier.

Ik vind het jammer dat je erover denkt om de verlenging bij mij te annuleren. Wat de reden ook is, ik hoor het graag. Hierdoor leer ik hoe ik mijn producten en diensten nog beter kan maken.

Abonnement met mobiele telefoon
Heb je je abonnement verlengd via je Ik Ben pagina of via de Ben bestellijn? Dan kun je de verlenging annuleren binnen 14 dagen nadat je mobiele telefoon is afgeleverd. Hiervoor kun je een formulier invullen en naar me opsturen. Ook kun je contact opnemen met de Ben klantenservice op 1200 via je mobiele Ben nummer of via 0900-0401405 (35 ct per gesprek).
 
Heb je je abonnement verlengd via een ander verkooppunt? Dan kun je contact opnemen met het verkooppunt. Mogelijk gelden hier andere voorwaarden voor het annuleren van het abonnement.

Sim Only abonnement
Heb je je abonnement verlengd via je Ik Ben pagina of via de Ben bestellijn? Dan kun je de verlenging annuleren binnen 14 dagen nadat je de verlenging hebt aangevraagd. Hiervoor kun je een formulier invullen en naar me opsturen. Ook kun je contact opnemen met de Ben klantenservice op 1200 via je mobiele Ben nummer of via 0900-0401405 (35 ct per gesprek).

Heb je je abonnement verlengd via een ander verkooppunt? Dan kun je contact opnemen met het verkooppunt. Mogelijk gelden hier andere voorwaarden voor het annuleren van het abonnement.

Wanneer je verlenging annuleert, dan word je abonnement weer geactiveerd op de bundels welke je had voordat je de verlenging hebt aangevraagd.

Ik vind het jammer dat je erover denkt om je bestelling bij mij te annuleren. Wat de reden ook is, ik hoor het graag. Hierdoor leer ik hoe ik mijn producten en diensten nog beter kan maken. Heb je je abonnement met mobiele telefoon besteld via een ander verkooppunt? Dan kun je contact opnemen met het verkooppunt. Mogelijk gelden hier andere voorwaarden voor het annuleren van het abonnement. Heb je het abonnement besteld via www.ben.nl of mijn bestellijn lees dan de onderstaande informatie door:

Bestelling nog niet ontvangen
Je kunt je bestelling zelf online annuleren. Van mijn koerier AMP Groep heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Gebruik de inloggegevens uit deze e-mail om je afspraak te wijzigen of te annuleren via mijnafspraak.nl van AMP Groep.

Bestelling al wel ontvangen
Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kan je het abonnement annuleren en de producten retour sturen. 

Retourneren & Terugbetalen
De mobiele telefoon en de simkaart moeten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd worden. Je mag de mobiele telefoon testen, mits deze geen val-, kras-, stoot-, of waterschade oploopt. Het recht om de bestelling kosteloos te ontbinden vervalt indien hier niet aan wordt voldaan. Uiteraard wordt de aanbetaling die eventueel al is voldaan, teruggestort op je rekening. Terugbetaling zal uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de verklaring van ontbinding en na ontvangst van de producten plaatsvinden.

Kosten
De kosten voor het retourneren via een aangetekend pakket zijn voor jou en bedragen ongeveer 8 euro. Als je er voor kiest om tijdens de bedenktermijn verbinding te maken met het Netwerk van Ben is dit een uitdrukkelijk verzoek om te starten met de uitvoering van de overeengekomen diensten. In dat geval worden bij herroeping de kosten voor afgenomen diensten tijdens de bedenktermijn (o.a. gesprekskosten en mobiel internet verbruik) evenredig in rekening gebracht.

Contact
Voor de verklaring van ontbinding kan je gedurende de bedenktermijn contact opnemen met mijn klantenservice. Je kunt ook gebruik maken van het standaard online retourformulier.