Skip to main content

Bestellen

Bezorgen

Vind hier antwoorden op vragen over het bezorgen van je Ben (sim only) abonnement.

Abonnement zonder nummerbehoud
Ongeveer 24 uur nadat de AMP Groep koerier het abonnement heeft afgeleverd, kun je gebruik maken van je nieuwe Ben simkaart. Ook je abonnementskosten gaan vanaf dat moment in. Je ontvangt een e-mail zodra je simkaart actief is.

Heb je ervoor gekozen je Ben simkaart via de post te laten versturen tijdens het plaatsen van je bestelling, dan kun je na ontvangst van de simkaart hier direct gebruik van maken.

Abonnement met nummerbehoud
Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kun je pas gebruik maken van je Ben simkaart zodra je aanvraag tot nummerbehoud is afgerond. Over de voortgang van je nummerbehoud aanvraag wordt je via e-mail geïnformeerd.

Als je een bestelling bij Ben hebt geplaatst, ontvang je binnen 24 uur een e-mail. Hierin staat precies hoe je bestelling bij jou afgeleverd wordt.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van koeriersdienst AMP Groep per e-mail een link waarmee je kunt inloggen op mijnafspraak.nl. Hier kun je direct online een bezorgafspraak maken, het bezorgadres wijzigen en de status van je order te bekijken.

Als het de koerier niet gelukt is om je bestelling bij je te bezorgen, ontvang je opnieuw een herinnerings e-mail van koeriersdienst AMP Groep. Je kunt dan zelf via mijnafspraak.nl een nieuwe afspraak maken. De inloggegevens hiervan staan in de e-mail. Indien de koerier je bestelling 2 keer niet heeft kunnen bezorgen, wordt je bestelling geannuleerd.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van koerierdienst AMP Groep per e-mail een link waarmee je kunt inloggen op Mijnafspraak.nl. Hier kan je direct online een bezorgafspraak maken, het bezorgadres wijzigen en de status van je order te bekijken.

Bezorgtijden
Je Ben bestelling kan gratis geleverd worden van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 18:00 uur. Je ontvangt van AMP Groep op de dag van levering rond 08:00 uur een e-mail met het geplande tijdvak van 2 uur.

Heb je ervoor gekozen om je bestelling op een specifiek tijdvak per koerier af te laten leveren dan dien je deze kosten contant of per pin betaald te worden aan de koerier, op het moment van bezorging. Je ontvangt hierover nog een e-mail van de koeriersdienst, AMP Groep. 

Als je geen bezorgafspraak maakt, dan zal AMP Groep nog twee maal proberen jou telefonisch te benaderen voor het maken van een bezorgafspraak. Lukt dit niet, dan vervalt je bestelling automatisch binnen tien werkdagen.

PostNL
Indien je bij je bestelling online 1 cent hebt betaald voor je Sim Only abonnement, dan zal de simkaart per post door PostNL worden bezorgd. Heb je een Sim Only abonnement besteld en niet 1 cent online betaald, zal de levering via AMP Groep gaan.

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan je thuisadres. Je kunt dit aangeven bij het maken van de bezorgafspraak.

Je ontvangt binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling, een e-mail van de koerierdienst AMP Groep waarmee je heel eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken.

PostNL
Indien je bij je bestelling online 1 cent hebt betaald voor je Sim Only abonnement, dan zal de simkaart per post door PostNL worden bezorgd. In dit geval is het niet mogelijk je bestelling op een ander adres te laten leveren. 

Je Ben bestelling kan gratis geleverd worden van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 – 18:00 uur. Je ontvangt van AMP Groep op de dag van levering rond 08:00 uur een e-mail met het geplande tijdvak van 2 uur.

Heb je ervoor gekozen om je bestelling op een specifiek tijdvak per koerier af te laten leveren. Dan dien je deze kosten contant of per pin te betalen aan de koerier, op het moment van bezorging. Je ontvangt hierover nog een e-mail van de koeriersdienst, AMP Groep. 

Als je geen bezorgafspraak maakt, dan zal AMP Groep nog twee maal proberen jou telefonisch te benaderen voor het maken van een bezorgafspraak. Lukt dit niet, dan vervalt je bestelling automatisch binnen tien werkdagen.

Heb je alleen een simkaartpakket besteld, dan heb je waarschijnlijk gekozen voor levering per post. Je hoeft aan de deur niks af te rekenen. De eenmalige aansluitkosten worden in rekening gebracht op je eerste factuur.

Heb je ervoor gekozen om je bestelling op een specifiek tijdvak per koerier af te laten leveren? Dan dien je deze kosten contant of per pin te betalen aan de koerier, op het moment van bezorging. Je ontvangt hierover nog een e-mail van de koeriersdienst, AMP Groep. 

Indien je tijdens het plaatsen van de bestelling hebt aangegeven de mobiele telefoon in één keer te willen betalen dan bied ik je de volgende betaal opties aan:

  • Je betaalt de volledige kosten via pin. Dit dient te geschieden van het bankrekeningnummer welke is opgegeven bij de bestelling
  • Je betaalt minimaal € 0,01 met het opgegeven bankrekeningnummer welke is opgegeven bij de bestelling en je betaald de toestelkosten via een ander bankrekeningnummer
  • Je betaalt minimaal € 0,01 met het opgegeven bankrekeningnummer welke is opgegeven bij de bestelling en het restant betaal je contant

Heb je gekozen voor levering per post, dan wordt je bestelling gratis bij je bezorgd door de postbode van PostNL.

Heb je ervoor gekozen om je bestelling via een koerier te laten leveren, dan ontvang je een e-mail om zelf je bezorgafspraak in te plannen. Kijk op de website van AMP voor meer informatie over de bezorgmogelijkheden.

Als je een bestelling bij Ben hebt geplaatst en je hebt via iDeal € 0,01 betaald, dan ontvang je binnen enkele dagen je simkaart via PostNL.

Als je ervoor kiest om pas bij aflevering van de simkaart de € 0,01 te voldoen, dan ontvang je binnen 24 uur een e-mail van koeriersdienst AMP Groep. Hierin staat precies hoe je bestelling bij jou afgeleverd kan worden. Daarna kan de koerier je bestelling bezorgen op een door jou gekozen dag.