Skip to main content

Je bestelling bij ¡® annuleren

Ik vind het jammer dat je je bestelling bij mij wil annuleren. Wat de reden ook is, ik hoor het graag van je. Als je onderstaande stappen doorloopt, heb je de annulering zo geregeld!

Let er op dat je je bestelling tot 14 dagen na aankoop kunt annuleren. Als het al langer dan 14 dagen geleden is dat je je bestelling hebt geplaatst, kun je helaas niet meer annuleren. Als je toch geen gebruik meer wil maken van je abonnement, help ik je graag met het opzeggen van je abonnement.

Waar heb je je bestelling gedaan?

De manier waarop je je bestelling kunt annuleren hangt van een paar verschillende dingen af. Als eerst is het belangrijk om te weten waar je je abonnement besteld hebt. Heb je dit via ben.nl gedaan, of heb je je abonnement in een winkel (bijvoorbeeld mediamarkt) of op een andere website (bijvoorbeeld belsimpel.nl) besteld?

Heb je je bestelling al ontvangen?

Hoe je je bestelling moet annuleren, is ook afhankelijk van of je je bestelling al ontvangen hebt.

< Terug

Neem contact op met de winkel waar je je bestelling hebt gedaan

Als je je Ben abonnement of verlenging niet via de Ben website of app hebt besteld, kan ik je bestelling niet voor je annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de winkel of website waar je je bestelling hebt gedaan.

Ik vind het jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

< Terug

Wat heb je bij mij besteld?

Als je je bestelling al ontvangen hebt, kun je je abonnement hier annuleren. Ik wil je nog wel even wijzen op een aantal belangrijke punten. Er gelden namelijk andere voorwaarden als je een Sim-only abonnement hebt afgesloten of een abonnement hebt gekozen met een telefoon erbij.

< Terug

Annuleer via je AMP e-mail

Als je je bestelling nog niet ontvangen hebt, kun je je afspraak via de link die je per e-mail van AMP hebt gehad annuleren. Je kunt ook naar mijnafspraak.nl gaan om hem te annuleren.

Heb je geen e-mail van AMP ontvangen? Als je je abonnement verlengd hebt, kun je het retourformulier invullen.
Als je geen mail hebt ontvangen, maar wel een nieuw abonnement of een abonnement met telefoon hebt besteld, kun je het beste contact opnemen met mijn klantenservice. Check nog wel even of de mail niet per ongeluk in je spam terecht is gekomen!

Ik vind het jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

< Terug

Annuleer je abonnement met telefoon

Als je een abonnement met telefoon hebt besteld, moet je deze altijd terugsturen. Zodra je het retourformulier hebt ingevuld, stuur ik je een e-mail met verdere uitleg over hoe en waar je de telefoon naar toe kunt sturen.

Een paar dingen om rekening mee te houden:

  • De kosten voor het terugsturen breng ik bij de contractant in rekening
  • Als je je nieuwe abonnement al hebt gebruikt, is dit een uitdrukkelijk verzoek om te starten met mijn dienstverlening. In dit geval breng ik nog wel de minuten, smsjes en MBs die je hebt gebruikt in rekening. Hiervoor ontvang in je de maand nadat je hebt geannuleerd een factuur.
  • Als je een verlenging annuleert, gaat je oude abonnement weer in zodra je annulering is verwerkt.

Ik vind het jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

< Terug

Annuleer je sim-only bestelling

Als je een abonnement zonder telefoon bij mij hebt besteld, hoef je je simkaart niet terug te sturen.

Een paar dingen om rekening mee te houden:

  • Als je je nieuwe abonnement al hebt gebruikt, is dit een uitdrukkelijk verzoek om te starten met mijn dienstverlening. In dit geval breng ik nog wel de minuten, smsjes en MBs die je hebt gebruikt in rekening. Hiervoor ontvang in je de maand nadat je hebt geannuleerd een factuur.
  • Als je een verlenging annuleert, gaat je oude abonnement weer in zodra je annulering is verwerkt.

Ik vind het jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

< Terug