Skip to main content

Je bestelling bij ¡® annuleren

Ik vind het jammer dat je je bestelling bij mij wil annuleren. Wat de reden ook is, ik hoor het graag van je. Als je onderstaande stappen doorloopt, heb je de annulering zo geregeld!

Let er op dat je je bestelling tot 14 dagen na aankoop kunt annuleren. Als het al langer dan 14 dagen geleden is dat je je bestelling hebt geplaatst, kun je helaas niet meer annuleren. Als je toch geen gebruik meer wil maken van je abonnement, help ik je graag met het opzeggen van je abonnement.

Waar heb je je bestelling gedaan?

De manier waarop je je bestelling kunt annuleren hangt van een paar verschillende dingen af. Als eerst is het belangrijk om te weten waar je je abonnement besteld hebt. Heb je dit bij mij zelf (bijvoorbeeld via ben.nl of telefonisch) of bij een andere winkel of website (bijvoorbeeld mediamarkt of belsimpel.nl)?

Wil je een nieuw abonnement of een verlenging annuleren?

Hoe je je bestelling moet annuleren hangt af van wat je hebt besteld.

< Terug

Wat voor abonnement heb je besteld?

Heb je een abonnement met telefoon bij mij besteld, of heb je voor een sim-only abonnement gekozen?

< Terug

Wat voor abonnement heb je besteld?

Heb je een abonnement met telefoon bij mij besteld, of heb je voor een sim-only abonnement gekozen?

< Terug

Heb je je telefoon & simkaart al ontvangen?

< Terug

Heb je je nieuwe simkaart al ontvangen?

< Terug

Heb je je nieuwe telefoon al ontvangen?

< Terug

(Hoe) heb je de eenmalige kosten van €0,01 betaald?

Tijdens je bestelling heb je een keuze gemaakt tussen iDeal of Pinnen (aan de deur). Als je hebt gekozen voor iDeal, heb je de kosten al betaald. Als je hebt gekozen voor Pinnen, heb je de kosten nog niet betaald (en je bestelling nog niet ontvangen).

< Terug

Neem contact op met de winkel waar je je bestelling hebt gedaan

Als je je Ben abonnement of verlenging niet via de Ben website of app hebt besteld, kan ik je bestelling niet voor je annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de winkel of website waar je je bestelling hebt gedaan. Zij kunnen je verder helpen.

Ik vind het jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

< Terug

Annuleer via je AMP e-mail

Als je je bestelling nog niet ontvangen hebt, kun je je afspraak via de link die je per e-mail van AMP hebt gehad annuleren. Je kunt ook naar mijnafspraak.nl gaan om hem te annuleren.

Heb je geen e-mail van AMP ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet per ongeluk in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Dan kun je het beste contact opnemen met mijn klantenservice.

Kun je je bestelling daar niet annuleren? Dan is de koerier al naar je onderweg. Je kunt je bestelling dan gewoon annuleren door hem aan de deur te weigeren.

Ik vind het jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

< Terug

Annuleer via je AMP e-mail

Als je je bestelling nog niet ontvangen hebt, kun je je afspraak via de link die je per e-mail van AMP hebt gehad annuleren. Je kunt ook naar mijnafspraak.nl gaan om hem te annuleren.

Heb je geen e-mail van AMP ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet per ongeluk in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Dan kun je het beste contact opnemen met mijn klantenservice.

Kun je je bestelling daar niet annuleren? Dan is de koerier al naar je onderweg. Je kunt je bestelling dan gewoon annuleren door hem aan de deur te weigeren.

Ik vind het jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

< Terug

Annuleer via je AMP e-mail

Als je je bestelling nog niet ontvangen hebt, kun je je afspraak via de link die je per e-mail van AMP hebt gehad annuleren. Je kunt ook naar mijnafspraak.nl gaan om hem te annuleren.

Heb je geen e-mail van AMP ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet per ongeluk in je spam terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Dan kun je het beste contact opnemen met mijn klantenservice.

Kun je je bestelling daar niet annuleren? Dan is de koerier al naar je onderweg. Je kunt je bestelling dan gewoon annuleren door hem aan de deur te weigeren.

Ik vind het jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

< Terug

Annuleer je Sim Only bestelling

Als je een abonnement met telefoon hebt besteld, moet je deze altijd terugsturen. Zodra je dit retourformulier hebt ingevuld, ontvang je binnen 2 werkdagen een e-mail met verdere uitleg over hoe en waar je de telefoon naar toe kunt sturen.

Een paar dingen om rekening mee te houden:

  • Je hoeft je simkaart niet terug te sturen. Deze kun je door midden knippen en weggooien.
  • Als je je nieuwe abonnement al hebt gebruikt, is dit een uitdrukkelijk verzoek om te starten met mijn dienstverlening. In dit geval breng ik nog wel de minuten, sms’jes en MB’s die je hebt gebruikt in rekening. Hiervoor ontvang je in de maand nadat je hebt geannuleerd een factuur.

Ik vind het jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

< Terug

Annuleer je abonnement met telefoon

Als je een abonnement met telefoon hebt besteld, moet je deze altijd terugsturen. Zodra je het retourformulier hebt ingevuld, ontvang je binnen 2 werkdagen een e-mail met verdere uitleg over hoe en waar je de telefoon naar toe kunt sturen.

Een paar dingen om rekening mee te houden:

  • Als contractant ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van het terugsturen. Deze kosten worden niet vergoed door Ben.
  • Je hoeft je simkaart niet terug te sturen. Deze kun je door midden knippen en weggooien.
  • Als je je nieuwe abonnement al hebt gebruikt, is dit een uitdrukkelijk verzoek om te starten met mijn dienstverlening. In dit geval breng ik nog wel de minuten, sms’jes en MB’s die je hebt gebruikt in rekening. Hiervoor ontvang je in de maand nadat je hebt geannuleerd een factuur.

Ik vind het jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

< Terug

Annuleer je abonnement met telefoon

Als je een abonnement met telefoon hebt besteld, moet je deze altijd terugsturen. Zodra je het retourformulier hebt ingevuld, ontvang je binnen 2 werkdagen een e-mail met verdere uitleg over hoe en waar je de telefoon naar toe kunt sturen.

Een paar dingen om rekening mee te houden:

  • Als contractant ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten van het terugsturen. Deze kosten worden niet vergoed door Ben.
  • Als je je nieuwe abonnement al hebt gebruikt, is dit een uitdrukkelijk verzoek om te starten met mijn dienstverlening. In dit geval breng ik nog wel de minuten, sms’jes en MB’s die je hebt gebruikt in rekening. Hiervoor ontvang je in de maand nadat je hebt geannuleerd een factuur.
  • Als je je verlenging annuleert, gaat je vorige abonnement automatisch weer in. Wil je helemaal bij me weg? Dan help ik je graag met het opzeggen van je abonnement.

Ik vind het jammer dat je je bestelling wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

< Terug

Annuleer je verlenging

Ik vind het jammer dat je je bestelling bij mij wilt annuleren. Hopelijk zie ik je toch nog een keer terug!

Een paar dingen om rekening mee te houden:

  • Als je je nieuwe abonnement al hebt gebruikt, is dit een uitdrukkelijk verzoek om te starten met mijn dienstverlening. In dit geval breng ik nog wel de minuten, sms’jes en MB’s die je hebt gebruikt in rekening. Hiervoor ontvang je in de maand nadat je hebt geannuleerd een factuur.
  • Als je je verlenging annuleert, gaat je vorige abonnement automatisch weer in. Wil je helemaal bij me weg? Dan help ik je graag met het opzeggen van je abonnement.

< Terug