Toestelreparatie

Is jouw telefoon stuk? Alle informatie over het oplossen van problemen op jouw toestel vertel ik jou op deze pagina.

Probeer het eerst zelf

Vaak kun je het probleem makkelijk en snel zelf oplossen. Ik heb een hulp pagina gemaakt om je hiermee te helpen.

Telefoon aanmelden voor reparatie

Lukt het niet om je probleem zelf op te lossen? Dan kun je je telefoon hieronder aanmelden voor reparatie.

Volg je reparatie

Als je telefoon door Dr. Mobile of Dynafix wordt gerepareerd, kun je de status volgen.

De track and trace code heb je in een e-mail ontvangen.

Meld je telefoon aan voor reparatie

Hoe de reparatie verloopt zal per fabrikant verschillen, lees daarom de reparatievoorwaarden goed door.


Staat je merk er niet tussen?

Dan meld je je reparatie aan bij mijn reparatiepartner Dr. Mobile. Dat kan je direct op de website van Dr. Mobile doen.

Heb je de telefoon via een ander verkooppunt, bijvoorbeeld een winkel, neem dan met hen contact op. De reparatie verloopt via de winkel of leverancier waar je je telefoon gekocht hebt.

Was jouw telefoon meteen defect?

Is je mobiele telefoon direct na aankoop defect als gevolg van een fabricagefout of is er sprake van een waarneembaar gebrek? Neem dan binnen acht dagen nadat jij jouw telefoon van mij hebt ontvangen contact op met mijn klantenservice. Zorg dat je je aankoopbewijs of eventuele pakbon bij de hand hebt.

 

Hoe verloopt het reparatieproces?

  1. Je meldt de reparatie aan
    Jij meldt de reparatie aan via Dr. Mobile. De Ben reparatievoorwaarden zijn van toepassing op alle mobiele telefoons die door Ben zijn geleverd.
     
  2. Er wordt bekeken wat het probleem is
    Aan de hand van wat jij hebt ingevuld tijdens de aanmelding wordt je telefoon onderzocht. Hier wordt ook gekeken of de reparatie wel of niet binnen de garantie valt.

    Als blijkt dat de mobiele telefoon defect is geraakt door val-, druk-, stoot-, vocht- en/of waterschade, valt de reparatie niet onder de garantie. Je kunt jouw mobiele telefoon dan altijd nog defect terug laten zenden. Hier worden wel onderzoekskosten voor in rekening gebracht. Ook kun je er voor kiezen jouw mobiele telefoon alsnog te laten repareren, hiervoor krijg je een aparte prijsopgave.

    Technische of systeem fout
    Vaak heeft de mobiele telefoon een technische- of systematische fout. Hier kan jij natuurlijk niets aan doen! Deze defecten vallen daarom wel onder de garantie.
     
  3. Niet akkoord met de kosten?
    Als de reparatie niet onder de garantie valt, zal de reparatie pas beginnen als je akkoord hebt gegeven. Als je niet akkoord bent met de kosten, ontvang je de de telefoon weer terug zonder hem te repareren. Dan ben je wel de onderzoekskosten (€ 36,30) verschuldigd.
     
  4. Jouw telefoon wordt gerepareerd
    Als de reparatie onder de garantie valt, of je bent akkoord met de kosten, wordt je telefoon gerepareerd. Je ontvangt hem weer zo goed als nieuw.