Klantenservice
Mogelijk slechter bereik na software update iPhone 12.1.4
Mogelijk ervaar je slechter bereik nadat je de software van je iPhone hebt geupdate naar versie 12.1.4. Volgens mijn netwerk zijn er op dit moment geen problemen. Ik heb het vermoeden dat dit aan de update ligt van Apple. In dit artikel lees je wat je zelf kunt doen om het probleem op te lossen.
Meestgestelde vragen
1. Status van jouw nummerbehoud 2. Procedure van nummerbehoud 3. Bellen en sms’en vanuit het buitenland 4. Internetten in het buitenland 5. Waar vind je de pin- en pukcode?
Customer service questions
Nieuw sim only abonnement annuleren
Hier vind je alle informatie en voorwaarden om een nieuw sim only abonnement te annuleren:
* Heb je een abonnement besteld via mijn website of heb je deze bij mij telefonisch besteld? Dan kun je binnen 14 dagen na het afleveren van je bestelling het abonnement annuleren.
* Wanneer het abonnement is besteld via een andere verkooppunt, dan gelden hier mogelijk andere annuleringsvoorwaarden. Neem daarom contact op met het verkooppunt voor het annuleren van je abonnement.
Heb je de bestelling al ontvangen?