Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Hoe werkt nummerbehoud?
Nummerbehoud werkt als volgt: **Stap 1** Tijdens het plaatsen van je bestelling geef je aan dat je je nummer wilt behouden. **Stap 2** Ik stuur je na het afronden van de bestelling automatisch door naar de pagina waarop je nummerbehoud aan kunt vragen. Hier vul je het nummer in wat je wilt behouden. Stap je over vanaf een zakelijk abonnement? Vul dan hier ook het klantnummer van je huidige aanbieder in. **Stap 3** Ik stuur je een SMS met een verificatiecode. Zodra je deze hebt ingevuld, start ik het proces voor het aanvragen van je nummerbehoud. **Stap 4** Je ontvangt een paar dagen na je bestelling je nieuwe simkaart en eventueel je nieuwe telefoon. Binnen 24 uur ontvang je van mij een e-mail met daarin de datum waarop ik je nummer overzet. Komt deze datum je niet uit? Je kunt deze zelf via Ik Ben of de Ben app veranderen naar een andere datum. Ook kun je hier de status volgen van je nummerbehoud. _Let op!_ Op je nieuwe simkaart staat een ander nummer dan je huidige nummer. Dit is een tijdelijk nummer, je huidige nummer wordt pas later overgezet op deze simkaart. **Stap 5** Op de geselecteerde datum wordt je nummer tussen 8:30 en 17:30 uur van je oude aanbieder naar mij overgezet. Plaats je Ben simkaart in je telefoon zodra je merkt dat je geen ontvangst meer hebt met je oude simkaart. **Stap 6** Je kunt vanaf nu gebruik maken van je Ben abonnement. Veel plezier op het best geteste netwerk van Nederland! **Wat gebeurt er met je gegevens?** * Bij het overzetten van je mobiele nummer komen bewaarde voicemailberichten te vervallen. * Ook de gegevens op je oude simkaart komen te vervallen. Je kunt je contacten overzetten op je nieuwe mobiele telefoon.
Ben je hiermee geholpen?