Skip to main content

Customer service questions

Wat gebeurt er als mijn huidige provider de nummerbehoudaanvraag afwijst?
Als je huidige aanbieder de aanvraag nummerbehoud afwijst dan informeer ik je hierover via een SMS. Ook stuur ik je een e-mail met informatie wat je moet doen om ervoor te zorgen dat ik je mobiele nummer over kan nemen.  Houd er rekening mee dat als je aanvraag wordt afgewezen, je abonnement bij je huidige aanbieder nog niet is opgezegd.  Geef daarom zo snel mogelijk de gevraagde gegevens door zodat ik je mobiele nummer opnieuw aan kan vragen. In de e-mail die je hebt ontvangen staat vermeld hoe je dit kunt doen. **Tips:** * Het abonnement bij je huidige aanbieder wordt niet opgezegd als nummerbehoud is afgewezen.  * Nummerbehoud wordt alleen door je huidige aanbieder goedgekeurd als je contractvrij bent of als dit binnen 4 maanden afloopt.  * Als je nummerbehoud niet lukt, kan je kiezen om het tijdelijk nummer op je simkaart in gebruik te nemen. 120 dagen na je bestelling gaat het tijdelijk nummer ook in als nummerbehoud niet lukt. Bekijk mijn nummerbehoudpagina voor meer informatie.
Ben je hiermee geholpen?