Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wat houdt de wettelijke compensatieregeling in?
Het Ministerie van EZ heeft de Telecom Wet aangepast. Met ingang van 1 juli 2017 moeten de telecomaanbieders een compensatieregeling in acht nemen, indien een netwerkstoring 12 uur of langer duurt. Ik zal me houden aan de minimale wettelijke vastgestelde tarieven voor compensatie. Nadat de storing is afgelopen, wordt de duur van de storing en de compensatiebedragen bepaald . De compensatie is minimaal een dertigste deel van de maandelijkse abonnementskosten (exclusief een eventueel toestelkrediet). Wanneer dit bedrag minder is dan € 1,00, rond ik dit af naar minimaal €1,00 per 24 uur. De wettelijke compensatieregeling geldt alléén voor de primaire diensten: mobiel internet, bellen en SMS. Als je in aanmerking komt voor de wettelijke compensatieregeling, neem ik contact met je op via e-mail en/of SMS.
Ben je hiermee geholpen?