Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wat houden de werkzaamheden in?
Ben je benieuwd wanneer er in jouw regio wordt gewerkt aan een beter netwerk? Voer je postcode of plaatsnaam op mijn dekkingskaart in. Je kunt dan zien of er op dit moment of in de toekomst werkzaamheden gepland staan voor jouw adres. Ik maak onderscheid tussen twee verschillende werkzaamheden: * Verstoringen naar aanleiding van werkzaamheden * Storingen Ik laat je weten wat je kunt verwachten tijdens deze werkzaamheden. Er wordt hierbij onderscheid gemaakt tussen 2G, 3G en 4G. Dit houdt in dat met een impact van 2G, het kan voorkomen dat je tijdelijk geen gesprekken kunt voeren. De impact van 3G heeft invloed op gesprekken voeren en op het internet. Wordt er aan 4G gewerkt, dan heeft dit alleen invloed op je internet. Bij geplande werkzaamheden probeer ik het zo aangenaam mogelijk voor je te maken. Zo zorg ik ervoor dat je op een andere zendmast wordt overgezet. Dit houdt in dat de impact voor jou zo beperkt mogelijk blijft. Ik probeer er altijd voor te zorgen dat je zo goed mogelijk kan blijven bellen en internetten.
Ben je hiermee geholpen?