Klantenservice
Mogelijk slechter bereik na software update iPhone 12.1.4
Mogelijk ervaar je slechter bereik nadat je de software van je iPhone hebt geupdate naar versie 12.1.4. Volgens mijn netwerk zijn er op dit moment geen problemen. Ik heb het vermoeden dat dit aan de update ligt van Apple. In dit artikel lees je wat je zelf kunt doen om het probleem op te lossen.
Meestgestelde vragen
1. Status van jouw nummerbehoud 2. Procedure van nummerbehoud 3. Bellen en sms’en vanuit het buitenland 4. Internetten in het buitenland 5. Waar vind je de pin- en pukcode?
Customer service questions
Hoe betaal ik mijn factuur?
Je betaalt de rekening per automatische incasso. Dat is handig en eenvoudig. Door de automatische incasso blijven de tarieven voordelig, omdat er geen extra kosten worden gemaakt.
Als de incasso mislukt door bijvoorbeeld onvoldoende saldo, stuur ik je een e-mail met het verzoek om zelf het factuurbedrag aan mij over te maken.
Je ontvangt een e-mail zodra je Ben factuur beschikbaar is. Deze kun je vervolgens bekijken en downloaden op je Ik Ben pagina. Op deze pagina vind je ook een factuur uitleg.