Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wat gebeurt er als ik mijn factuur niet betaal?
Hieronder vind je meer informatie over wat er met je abonnement gebeurt als de factuur niet (tijdig) wordt betaald:   * Als het niet lukt om het bedrag automatisch te incasseren dan ontvang je van mij een e-mail met het verzoek het bedrag binnen 15 dagen na ontvangst van de e-mail handmatig over te maken. Controleer en zorg dat op je Ik Ben pagina het juiste e-mailadres bij mij bekend is. * Als je betaling niet binnen deze 15 dagen op mijn rekeningnummer is bijgeschreven, stuur ik je per e-mail nog een aanmaning en zal ik € 15 buitengerechtelijke incassokosten in rekening brengen op je volgende factuur. Ik zal je dan nogmaals vragen om het bedrag binnen 7 dagen over te maken omdat ik anders je aansluiting zal blokkeren. Bij het in rekening brengen van de buitengerechtelijke incassokosten houd ik me aan het Besluit vergoeding voor buitengerechtelijke incassokosten. * Als ik je betaling na deze extra 7 dagen nog steeds niet ontvangen heb, dan blokkeer ik je aansluiting. Voor het opheffen van deze blokkade worden € 25 heraansluitkosten in rekening gebracht.  Ik informeer je daarover per e-mail. In deze e-mail geef ik je dan ook aan dat wanneer een betaling nog steeds uitblijft je vordering na 15 dagen na het versturen van de e-mail wordt overgedragen naar een incassobureau, en je wordt aangemeld bij de stichting Preventel.
Ben je hiermee geholpen?