Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wat gebeurt er als ik mijn factuur niet betaal?
Ik leg je graag uit hoe mijn betaalproces in z'n werkt gaat. Ik incasseer mijn facturen via automatische incasso,  **Automatische incasso niet gelukt** Wanneer een automatische incasso niet lukt vanwege een te laag saldo dan zal ik na 7 dagen een nieuwe poging doen. Lukt de 2e incassopoging niet of is de 1e poging door een andere reden niet gelukt? Dan ontvang je van mij een e-mail met instructies om de betaling handmatig over te boeken. Je hebt 15 dagen om het bedrag alsnog over te schrijven. **Herineringskosten** Als je na 15 dagen nog niet betaald hebt, ben ik genoodzaakt je een aanmaning te sturen. Hierbij zal ik € 15,00 buitengerechtelijke incassokosten in rekening brengen op je volgende factuur. Zorg dat je deze aanmaning binnen 7 dagen voldoet. **Stichting Preventel** Als je na 7 dagen na de vorige aanmaning nog niet betaald hebt, dan blokkeer ik je aansluiting. Voor het opheffen van deze blokkade breng ik € 25,00 heraansluitkosten in rekening. Mocht de betaling nog steeds uitblijven, zal ik na 15 dagen de vordering overdragen naar een incassobureau en meld ik je aan bij Stichting Preventel. **Betalingsregeling** Het kan iedereen wel eens gebeuren dat je even krap zit, en ik kom je hier graag in tegemoet. Als het openstaande bedrag meer dan € 20,00 is en je hebt al minstens twee facturen voldaan, kun je een betalingsregeling aanvragen.
Ben je hiermee geholpen?