Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Waarom zie ik het door mij betaalde voorschotbedrag niet terug op mijn factuur?
Wanneer je een voorschot hebt overgemaakt, bijvoorbeeld bij het behalen van je gebruikerslimiet, dan is je voorschotbedrag de volgende maand niet terug te zien op je factuur. Hierdoor lijkt het of voorschotbedrag niet is verwerkt. Dat is echter niet het geval. Je voorschotbedrag is al verwerkt in mijn systemen, alleen niet zichtbaar op je factuur. Op het moment dat ik het factuurbedrag afschrijf van je rekening, heb ik hier je voorschotbetaling al in mindering gebracht. Het bedrag dat ik van je rekening afschrijf is dus lager dan het bedrag dat je op je factuur ziet staan. **Bijvoorbeeld**: op 15 mei heb je je gebruikerslimiet behaald en een voorschot betaald van € 200\. In juni verschijnt de factuur waarbij er € 225 in rekening wordt gebracht. Zodra de incasso plaatsvindt wordt het restbedrag van € 25 geïncasseerd.
Ben je hiermee geholpen?