Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Op dit moment is de wachttijd bij mijn telefonische klantenservice langer dan normaal. Probeer je vraag via de zoekbalk te stellen, of probeer het op een later moment.


Meestgestelde vragen

1. Status van jouw nummerbehoud
2. Procedure van nummerbehoud
3. Bellen en sms’en vanuit het buitenland
4. Internetten in het buitenland
5. Waar vind je de pin- en pukcode?

Customer service questions

Ik wil een abonnement met mobiele telefoon annuleren en heb de bestelling nog niet ontvangen
**Abonnement bij mij besteld**   Heb je een abonnement besteld via mijn Ben website of heb je deze bij mij telefonisch besteld? Dan kun je binnen 14 dagen na het afleveren van je bestelling het abonnement annuleren via Mijnafspraak.nl. **Abonnement besteld bij ander verkooppunt**  Heb je het abonnement is besteld via een andere verkooppunt, dan gelden hier mogelijk andere annuleringsvoorwaarden. Neem daarom contact op met het verkooppunt voor het annuleren van je abonnement. Wanneer je je verlenging annuleert, dan wordt het abonnement dat je had voordat je de verlenging hebt aangevraagd weer geactiveerd. **Bestelling annuleren via AMP Groep**  Voor het maken van een bezorgafspraak heb je een e-mail ontvangen van AMP Groep. Gebruik de inloggegevens uit deze e-mail om je afspraak te wijzigen of je bestelling te annuleren via Mijnafspraak.nl. Is het via AMP Groep niet meer mogelijk je bestelling te annuleren? Dan is de koerier al naar je onderweg. Je kunt de bestelling aan de deur weigeren. Hiermee komt je bestelling te vervallen. Ben je al klant bij mij? Dan blijft jouw huidige abonnement gewoon doorlopen. Je kunt binnen 2 werkdagen na het verwerken van je annulering weer gebruik maken van je oude bundels.  Heb je nog geen e-mail ontvangen van AMP Groep? Annuleer je bestelling via het online retourformulier. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van mij.
Ben je hiermee geholpen?