Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Op dit moment is de wachttijd bij mijn telefonische klantenservice langer dan normaal. Probeer je vraag via de zoekbalk te stellen, of probeer het op een later moment.


Meestgestelde vragen

1. Status van jouw nummerbehoud
2. Procedure van nummerbehoud
3. Bellen en sms’en vanuit het buitenland
4. Internetten in het buitenland
5. Waar vind je de pin- en pukcode?

Customer service questions

Ik wil een abonnement met mobiele telefoon annuleren en heb de bestelling al ontvangen
**Abonnement bij mij besteld** Heb je de bestelling ontvangen? Dan kun je binnen 14 dagen contact opnemen met mijn klantenservice om het abonnement te annuleren. Maak hiervoor gebruik van het online retourformulier.  **Abonnement besteld bij ander verkooppunt**  Heb je het abonnement besteld bij een ander verkooppunt, dan gelden hier mogelijk andere annuleringsvoorwaarden. Neem daarom contact op met het verkooppunt voor het annuleren van je abonnement.  **Retourneren**   Zodra jouw verzoek voor het annuleren van het abonnement in behandeling wordt genomen, ontvang je een e-mail. Hierin leg ik uit hoe je de bestelling kunt annuleren en naar welk adres je de mobiele telefoon kunt terugsturen. Zodra je verzoek tot annulering is verwerkt, ontvang je van mij een bevestiging via e-mail. **Kosten**   De kosten voor het terugsturen van de bestelling komen voor rekening van de contractant. Zodra ik de mobiele telefoon retour heb ontvangen, voer ik je annulering definitief door. Als je ervoor kiest om tijdens de eerste 14 dagen na het afleveren van je bestelling verbinding te maken met het netwerk van Ben, dan is dit een uitdrukkelijk verzoek om te starten met de uitvoering van de overeengekomen diensten. In dat geval worden bij het annuleren van het abonnement de kosten voor afgenomen diensten tijdens de 14 dagen (o.a. gesprekskosten en mobiel internetverbruik) evenredig in rekening gebracht. Hiervan ontvang je van mij een factuur in de maand nadat het abonnement is geannuleerd. Ben je al klant bij mij? Dan blijft jouw huidige abonnement gewoon doorlopen. Je kunt binnen 2 werkdagen na het verwerken van je annulering weer gebruik maken van je oude bundels.  Annuleer jouw bestelling via het online retourformulier. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van mij.
Ben je hiermee geholpen?