Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Op dit moment is de wachttijd bij mijn telefonische klantenservice langer dan normaal. Probeer je vraag via de zoekbalk te stellen, of probeer het op een later moment.


Meestgestelde vragen

1. Status van jouw nummerbehoud
2. Procedure van nummerbehoud
3. Bellen en sms’en vanuit het buitenland
4. Internetten in het buitenland
5. Waar vind je de pin- en pukcode?

Customer service questions

Ik wil een nieuw Sim Only abonnement annuleren en heb de bestelling nog niet ontvangen
**Abonnement bij mij besteld**  Heb je een abonnement besteld via mijn Ben website of heb je deze bij mij telefonisch besteld? Dan kun je binnen 14 dagen na het afleveren van je bestelling het abonnement annuleren via mijn klantenservice. Maak gebruik van het online annuleringsformulier. **Abonnement besteld bij ander verkooppunt**  Heb je het abonnement besteld bij een ander verkooppunt, dan gelden hier mogelijk andere annuleringsvoorwaarden. Neem daarom contact op met het verkooppunt voor het annuleren van je abonnement.  **Bestelling annuleren via AMP Groep** Heb je gekozen voor een bezorging van de bestelling per koerier? Voor het maken van een bezorgafspraak heb je een e-mail ontvangen van AMP Groep. Gebruik de inloggegevens uit deze e-mail om je afspraak te wijzigen of je bestelling te annuleren via Mijnafspraak.nl.  Is het via AMP Groep niet meer mogelijk je bestelling te annuleren? Dan is de koerier al naar je onderweg. Je kunt de bestelling aan de deur weigeren. Hiermee komt je bestelling te vervallen. Annuleer je bestelling via het online retourformulier. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie van mij.
Ben je hiermee geholpen?