Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wat moet ik doen als mijn simkaart/telefoon is gestolen of verloren is geraakt?
Als je telefoon is gestolen kun je het beste meteen je simkaart blokkeren. Dat doe je het snelst zelf 24 uur per dag via Ik Ben of de Ben app. Op die manier kan niemand anders op jouw kosten bellen, SMS’en of internetten. Daar kun je ook meteen een vervangende simkaart bestellen. De kosten hiervoor zijn €10,00. Als je een vervangende simkaart via mijn klantenservice bestelt, kost dit €15,00 Wil je ook een nieuwe telefoon bestellen? Je kunt via Ik Ben of de Ben app je abonnement verlengen en een nieuwe telefoon kiezen. Kun je je abonnement (nog) niet verlengen omdat je een 24-maanden contract hebt? In het geval van verlies of diefstal maak ik graag een uitzondering, zodat je niet zonder telefoon zit. Neem hiervoor contact op met mijn klantenservice door hieronder te klikken op _Nee, ik wil graag contact_. Let er wel op dat je abonnement al minstens drie maanden moet lopen als je vroegtijdig wilt verlengen. Je kunt via Ik Ben inzien wanneer je abonnement gestart is.
Ben je hiermee geholpen?