Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Mijn mobiele telefoon en/of simkaart is gestolen of verloren. Wat nu?
**Hoe blokkeer ik mijn simkaart?** Als je je simkaart of mobiele telefoon bent verloren of als je mobiele telefoon is gestolen, kun je het beste je simkaart direct laten blokkeren via Ik Ben. Dit is 24 uur per dag mogelijk. Op die manier kan niemand anders op jouw kosten bellen, sms’en of internetten. **Nieuwe simkaart** Wil je meteen een vervangende simkaart bestellen? Dan kun je deze op hetzelfde moment aanvragen via Ik Ben. De kosten voor een vervangende simkaart besteld via Ik Ben zijn €10,00\. Bestel je een vervangende simkaart via mijn klantenservice dan zijn de kosten €15,25. **Hoe blokkeer je de simkaart vanuit het buitenland?** Ben je in het buitenland? En ben je niet in de buurt van een computer met internetverbinding, dan kun je jouw simkaart ook laten blokkeren door te bellen met mijn klantenservice.
Ben je hiermee geholpen?