Skip to main content

Customer service questions

Mijn mobiele telefoon en/of simkaart is gestolen of verloren. Wat nu?
**Hoe blokkeer ik mijn simkaart?** Als je je simkaart of mobiele telefoon bent verloren of als je mobiele telefoon is gestolen, kun je het beste je simkaart direct laten blokkeren via Ik Ben of de Ben app. Dit is 24 uur per dag mogelijk. Op die manier kan niemand anders op jouw kosten bellen, SMS’en of internetten. **Nieuwe simkaart** Wil je meteen een vervangende simkaart bestellen? Dan kun je deze op hetzelfde moment aanvragen via Ik Ben. De kosten voor een vervangende simkaart, besteld via Ik Ben, zijn €10,00.  **Hoe blokkeer je de simkaart vanuit het buitenland?** Ben je in het buitenland? En ben je niet in de buurt van een computer met internetverbinding, dan kun je jouw simkaart ook laten blokkeren door contact op te nemen met mijn klantenservice. Je vindt de contactopties door hieronder te klikken op 'Nee, ik wil graag contact. Heb je je aangemeld voor Boefproof? Lees hoe je dat doet.
Ben je hiermee geholpen?