Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Mijn batterij is snel leeg. Wat nu?
De gebruiksduur van de batterij zal na een bepaalde tijd, afhankelijk van de instellingen en het gebruik, teruglopen, waardoor je deze vaker moet opladen. Dit is geen fabricagefout, maar dit hangt samen met de techniek die voor batterijen wordt gebruikt. Je kunt de volgende stappen volgen als je batterij snel leeg is:  **Stap 1:**  Schakel je mobiele telefoon uit. Haal, als dat kan, de batterij uit je mobiele telefoon en plaats deze weer terug. Zet vervolgens je mobiele telefoon weer aan. Kun je de batterij niet uit je mobiel telefoon halen? Ga dan door naar stap 3  **Stap 2:**  Doe een kruistest. Dit kun je als volgt doen:  * Gebruik je eigen batterij om een andere mobiele telefoon mee op te laden. Werkt je batterij? Dan ligt het aan je mobiele telefoon. Plaats de batterij weer terug in je eigen mobiele telefoon en ga door naar stap 3.  * Plaats een andere batterij in je mobiele telefoon. Werkt deze batterij naar behoren? Dan is er wellicht iets mis met je batterij. Controleer of deze nog onder de garantie valt. Zo ja, dan wil ik je adviseren je batterij ter reparatie aan te melden. **Stap 3:**  De mogelijkheid bestaat dat het probleem komt door een nieuwe applicatie of bestand op je mobiele telefoon. Verwijder deze applicatie en start je mobiele telefoon opnieuw op.  **Stap 4:**  Controleer of er een software update voor je mobiele telefoon beschikbaar is. Zo ja, voer deze update uit.  **Stap 5:**  Maak een back-up van je mobiele telefoon en doe een fabrieksreset. Hiermee wordt je mobiele telefoon weer teruggezet naar de instellingen die je had toen je de mobiele telefoon hebt aangeschaft.  **Stap 6:**  Wanneer deze bovenstaande punten niet tot een oplossing hebben geleid en je mobiele telefoon valt nog onder de garantie, dan kun je deze ter reparatie aanbieden.
Ben je hiermee geholpen?