Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Mijn mobiele telefoon laadt niet op. Wat nu?
Volg de volgende stappen als je mobiele telefoon niet meer oplaadt:   **Stap 1:**   Schakel je mobiele telefoon uit. Haal, als dat kan, de batterij uit je mobiele telefoon en plaats deze weer terug. Zet vervolgens je mobiele telefoon weer aan.   **Stap 2:**   Doe een kruistest. Dit kun je als volgt doen:   * Gebruik je eigen lader om een andere mobiele telefoon mee op te laden. Werkt dit niet dan ligt het probleem aan je oplader. * Gebruik een andere lader en laadt hiermee je mobiele telefoon op. Werkt dit niet, ga dan verder met de volgende stap.  **Stap 3:**   De mogelijkheid bestaat dat het probleem komt door een nieuwe applicatie of bestand op je mobiele telefoon. Verwijder deze applicatie en start je mobiele telefoon opnieuw op. **Stap 4:**   Controleer of er een software update voor je mobiele telefoon beschikbaar is. Zo ja, voer deze update uit.   **Stap 5:**   Maak een back-up van je mobiele telefoon en doe een fabrieksreset. Hiermee wordt je mobiele telefoon weer teruggezet naar de instellingen die je had toen je de mobiele telefoon hebt aangeschaft.   **Stap 6:**   Wanneer deze bovenstaande punten niet tot een oplossing hebben geleid en je mobiele telefoon valt nog onder de garantie, dan kun je deze ter reparatie aanbieden.
Ben je hiermee geholpen?