Skip to main content

Ben-aan-het-werk.jpg

Ben opzoek naar collega`s

Hallo, Ben jij wie ik zoek? De telecomcommunicatiemarkt is al ingewikkeld genoeg. Daarom zoek ik collega`s om het zo simpel mogelijk te maken voor iedereen. Stage lopen bij Ben? Super Leerzaam en zeker doen! 

Bekijk hier alle vacatures bij Ben

Stagiair eService Management

Om mijn ambities waar te maken ben ik op zoek naar een e-service management stagiair(e) met talent en motivatie. Ben jij Ben? Ben je minimaal 3 maanden beschikbaar? En werk je graag in een omgeving met de start up mentaliteit? Dan bied ik jou de kans om te werken bij een dynamisch bedrijf. Het is een mooie manier om een kijkje te nemen op de customer care afdeling bij de kleine en snel groeiende Ben organisatie binnen het grote T-Mobile.

Mijn customer care team bestaat uit de klantenservice (telefonisch, email, webcare en forum), content & knowledge management en de selfcare (Ik Ben omgeving en Ben app). In dit team wordt samen met collega’s binnen en buiten Care hard gewerkt om mij iedere dag een beetje beter te maken. Mijn klanten nog tevredener maken staat voorop. Op een agile manier wordt in squads gewerkt aan verbetervoorstellen, nieuwe functionaliteiten en procesverbeteringen.

Wat ga je doen?

Tijdens je stage bij mij ga je actief meewerken binnen het Customer Care team. Je werkt zelfstandig een eigen opdracht van A t/m Z uit. Deze opdracht ligt op e-service management vlak. De online klantervaring is super belangrijk. Ik wil mijn klanten de mogelijkheid bieden om snel en gemakkelijk zelf het antwoord op hun vragen te laten vinden, via de FAQ pagina, de Ik Ben omgeving en/ of de Ben app. Jij hebt een belangrijke rol in het verbeteren van deze online klantervaring:

●    Plan van aanpak opstellen voor e-service management
●    Het verzamelen en verwerken van online feedback
●    Verbetervoorstellen doen t.a.v. online presentatie van informatie op klantvragen
●    Online tooling inrichten voor optimalisatie van online klantreis
●    Evalueren van uitgevoerde verbeteringen

Wie ben je?

●    3e of 4e jaar HBO of WO-student (richting: Bedrijfskunde, Commerciële economie; Marketing en/of Communicatie)
●    Je bent: proactief, enthousiast, creatief, gemotiveerd en in staat om zelfstandig te werken
●    Je bent geïnteresseerd in: online customer journeys, e-servicemanagement, klanttevredenheid, apps, ‘mijn’omgevingen
●    Je hebt een passie voor de klant – en wilt dat iedere online klantervaring de beste is
●    Ervaring met of kennis van Usabilla is een pre – geen must
●    En je bent fulltime beschikbaar.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sylvia 

Klantenservice medewerkers

VANAD Group is voor Ben op zoek naar inbound klantenservice medewerkers. Bij VANAD werk je binnen een enthousiast team van collega's, een ondernemende werksfeer. Daarnaast bied VANAD doorgroeimogelijkheden. 

Wat ga je doen?

Als inbound klantenservice medewerker krijg je te maken met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen, en overige vraagstukken. Daarnaast hou je je ook bezig met het behouden van klanten. Het is van uiterst belang de klant tevreden te stellen door ze zo goed mogelijk te informeren en daarnaast salesmogelijkheden te signaleren.

Wie ben je?

  • MBO+ of HBO werk- en denk niveau
  • Commerciële vaardigheden vereist (sales minded, cross- & upsell en retentie)
  • In bezit van smartphone
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Uitstekende computer- en typevaardigheden. Multitasking tussen chat en verschillende systemen
  • Geen vakantie gepland in oktober, november en december 2016
  • Minimaal 32 tot 40 uur per week beschikbaar

 

Voor meer informatie of om te solliciteren ga je naar deze VANAD pagina

 

Content & SEO stage

Voor het Ben Sales team ben ik per direct op zoek naar een stagiaire voor een periode van 3 maanden of langer. Je ondersteunt hierbij de Content-manager. Ben jij geïnteresseerd om bij mij stage te lopen? Dan hoor ik graag wat je voor mij kan betekenen. Hieronder vertel ik jou graag wat ik belangrijk vind en wat ik van jou verwacht als je met mij gaat samenwerken.

Wat ga je doen?

Tijdens je stage bij mij ga je actief meewerken binnen het Ben Salesteam. Je biedt ondersteuning aan het team. Het is een uiteenlopende functie die bestaat uit content creatie, organische zoekresultaten en site technische vaardigheden.

Wie ben je?

  • 3e of 4e jaar HBO of WO-studenten (richting: Bedrijfskunde, Commerciële economie, CMD,  Marketing en/of Communicatie);
  • Je bent: proactief,  enthousiast, creatief, gemotiveerd, van de details en in staat om zelfstandig te werken;
  • Je bent geïnteresseerd in zoekmachine optimalisatie (SEO) en content creatie.
  • Je hebt kennis van HTML en CSS en je vindt het leuk om pagina’s aan te maken en te optimaliseren op diverse apparaten van desktop tot aan mobiel. 
  • En ben je fulltime beschikbaar.

 

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sylvia.wettke@t-mobile.nl