Skip to main content

Ben-aan-het-werk.jpg

Ben op zoek naar collega`s

Hallo, Ben jij wie ik zoek? De telecomcommunicatiemarkt is al ingewikkeld genoeg. Daarom zoek ik collega`s om het zo simpel mogelijk te maken voor iedereen. Stage lopen bij Ben? Super leerzaam en zeker doen! 

Bekijk hier alle vacatures bij Ben.

Klantenservice medewerkers

VANAD Group is voor Ben op zoek naar inbound klantenservice medewerkers. Bij VANAD werk je in een enthousiast en klein team met een passie voor de klant en het geloof dat we de beste service in de telecom kunnen blijven verlenen. We bieden je de kans om een belangrijke rol te vervullen in het team en in zeer korte tijd uit te groeien tot een allround klantenservice medewerker. 

Wat ga je doen?

In deze functie krijg je te maken met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen, en overige vraagstukken. Daarnaast hou je je ook bezig met het behouden van klanten. Het is van uiterst belang de klant tevreden te stellen door ze zo goed mogelijk te informeren en daarnaast salesmogelijkheden te signaleren. Naast telefonisch medewerker kan je ook doorgroeien tot een webcare medewerker! Ben jij een professioneel en zelfstandig klantenservice talent en 24 – 40 uur per week beschikbaar? Dan ben jij bij VANAD Group op je plaats! 

Wie ben je?

  • MBO+ of HBO werk- en denk niveau
  • Commerciële vaardigheden vereist (sales minded, cross- & upsell en retentie)
  • In bezit van smartphone
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Uitstekende computer- en typevaardigheden. Multitasking tussen chat en verschillende systemen
  • Minimaal 24 tot 40 uur per week beschikbaar

 

Voor meer informatie of om te solliciteren ga je naar deze VANAD pagina

 

Inbound Sales medewerkers

VANAD Group is voor een telecomprovider op zoek naar gemotiveerde Inbound Sales medewerkers. Bij VANAD werk je in een enthousiast en klein team met een passie voor de klant en het geloof dat we de beste service in de telecom kunnen blijven verlenen. We bieden je de kans om een belangrijke rol te vervullen in het team en in zeer korte tijd uit te groeien tot een allround klantenservice medewerker. 

Wat ga je doen?

De werkzaamheden zullen voornamelijk gericht zijn op het bieden van hulp aan klanten bij het maken van online bestellingen en klanten te begeleiden in hun behoefte naar het juiste mobiele abonnement. Het is hierbij van uiterst belang om de klant hierbij zo goed mogelijk te begeleiden en de klant tevreden te stellen.

De rol als Medewerker Customer Sales zal mogelijk in een later stadium verder uitgebreid worden met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen, behouden van klanten en overige vraagstukken. Deze klantvragen zijn afwisselend en vaak uitdagend. Tijdens het klantcontact ben je verantwoordelijk voor het benutten van het klantcontactmoment door het proactief doen van cross- en upsell aanbiedingen, het bieden van service, het verwerken van klantgegevens in de systemen en het behouden van klanten die willen opzeggen. 

Wie ben je?

  • HBO werk- en denk niveau
  • Ervaring als callcenter medewerker in een klantenservice én salesomgeving is een pré
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Je bent beschikbaar per 19 juni
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Uitstekende computer- en typevaardigheden. Multitasking tussen chat en verschillende systemen
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent 24-40 uur per week beschikbaar. Ma t/m vr 09:00 uur t/m 20:00 uur

Voor meer informatie of om te solliciteren ga je naar deze VANAD pagina

 

Stagiair Online Marketing / E-Commerce

Voor mijn Sales afdeling ben ik op zoek naar een online marketing / e-commerce stagiair met talent en motivatie. Ben jij Ben? Ben je minimaal 3 maanden beschikbaar? En werk je graag in een omgeving met de start up mentaliteit? Dan bied ik jou de kans om te werken bij een dynamisch bedrijf. Het is een mooie manier om een kijkje te nemen op de Sales afdeling bij de kleine en snel groeiende Ben organisatie binnen het grote T-Mobile.

Mijn sales team bestaat uit o.a. een e-commerce manager, een content manager, online marketeer en conversie optimalisatie specialist. Samen met collega’s binnen en buiten het Sales team wordt elke dag hard gewerkt om mij een beetje beter te maken. Op een agile manier wordt in squads gewerkt aan verbetervoorstellen, nieuwe functionaliteiten en procesverbeteringen.

Wat ga je doen?

Tijdens je stage bij mij ga je actief meewerken binnen het Ben Sales team. Je zult hierbij de online marketig specialist en conversie optimalisatie specialist ondersteunen in de dagelijkse werkzaamheden. De online klantervaring is super belangrijk. Ik wil mijn klanten de mogelijkheid bieden om snel en gemakkelijk een bestelling te plaatsen, dit kan zowel via onze eigen e-shop, als bij telesales of bij partners. Jij hebt een belangrijke rol in het verbeteren van deze online sales journey: 


  • Assisteren en uiteindelijk zelfstandig opzetten van usability onderzoek;
  • Online tooling inrichten voor optimalisatie van online sales journey (b.v. exit polls, analyseren heatmaps / clickmaps);
  • Het verwerken van online feedback / uitkomsten onderzoek m.b.t. onze online sales journey;
  • Verbetervoorstellen doen (b.v. voor A/B testing en betere vindbaarheid);
  • Evalueren van uitgevoerde verbeteringen;
  • Onderzoek doen naar trends in de telecommarkt;
  • Testen opzetten in online advertenties (display & search);
  • Strategie uitwerken voor online partners (affiliates);

Wie ben je?

  • 3e of 4e jaar HBO of WO-student (richting: Bedrijfskunde, Commerciële economie; Marketing en/of Communicatie) op zoek naar een meewerkstage
  • Je bent 5 dagen per week beschikbaar voor een periode van minimaal 10 weken
  • Je bent: proactief, enthousiast, creatief, gemotiveerd en in staat om zelfstandig te werken
  • Je bent geïnteresseerd in: online customer journeys, UX, online marketing
  • Je hebt een passie voor de klant – en wilt dat iedere online klantervaring de beste is!
  • Ervaring met of kennis van tools als Google Analytics, Hotjar, Usabilla, VWO, Blueconic is een pre

Meer weten over deze vacature? Stuur dan een mailtje naar Elisa.Middendorp@t-mobile.nl