Skip to main content

Ben-aan-het-werk.jpg

Ben op zoek naar collega`s

Hallo, Ben jij wie ik zoek? De telecomcommunicatiemarkt is al ingewikkeld genoeg. Daarom zoek ik collega`s om het zo simpel mogelijk te maken voor iedereen. Stage lopen bij Ben? Super leerzaam en zeker doen! 

Bekijk hier alle vacatures bij Ben.

Klantenservice medewerkers

VANAD Group is voor Ben op zoek naar inbound klantenservice medewerkers. Bij VANAD werk je in een enthousiast en klein team met een passie voor de klant en het geloof dat we de beste service in de telecom kunnen blijven verlenen. We bieden je de kans om een belangrijke rol te vervullen in het team en in zeer korte tijd uit te groeien tot een allround klantenservice medewerker. 

Wat ga je doen?

In deze functie krijg je te maken met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen, en overige vraagstukken. Daarnaast hou je je ook bezig met het behouden van klanten. Het is van uiterst belang de klant tevreden te stellen door ze zo goed mogelijk te informeren en daarnaast salesmogelijkheden te signaleren. Naast telefonisch medewerker kan je ook doorgroeien tot een webcare medewerker! Ben jij een professioneel en zelfstandig klantenservice talent en 24 – 40 uur per week beschikbaar? Dan ben jij bij VANAD Group op je plaats! 

Wie ben je?

  • MBO+ of HBO werk- en denk niveau
  • Commerciële vaardigheden vereist (sales minded, cross- & upsell en retentie)
  • In bezit van smartphone
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Uitstekende computer- en typevaardigheden. Multitasking tussen chat en verschillende systemen
  • Minimaal 24 tot 40 uur per week beschikbaar

 

Voor meer informatie of om te solliciteren ga je naar deze VANAD pagina

 

Inbound Sales medewerkers

VANAD Group is voor een telecomprovider op zoek naar gemotiveerde Inbound Sales medewerkers. Bij VANAD werk je in een enthousiast en klein team met een passie voor de klant en het geloof dat we de beste service in de telecom kunnen blijven verlenen. We bieden je de kans om een belangrijke rol te vervullen in het team en in zeer korte tijd uit te groeien tot een allround klantenservice medewerker. 

Wat ga je doen?

De werkzaamheden zullen voornamelijk gericht zijn op het bieden van hulp aan klanten bij het maken van online bestellingen en klanten te begeleiden in hun behoefte naar het juiste mobiele abonnement. Het is hierbij van uiterst belang om de klant hierbij zo goed mogelijk te begeleiden en de klant tevreden te stellen.

De rol als Medewerker Customer Sales zal mogelijk in een later stadium verder uitgebreid worden met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen, behouden van klanten en overige vraagstukken. Deze klantvragen zijn afwisselend en vaak uitdagend. Tijdens het klantcontact ben je verantwoordelijk voor het benutten van het klantcontactmoment door het proactief doen van cross- en upsell aanbiedingen, het bieden van service, het verwerken van klantgegevens in de systemen en het behouden van klanten die willen opzeggen. 

Wie ben je?

  • HBO werk- en denk niveau
  • Ervaring als callcenter medewerker in een klantenservice én salesomgeving is een pré
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Je bent beschikbaar per 19 juni
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Uitstekende computer- en typevaardigheden. Multitasking tussen chat en verschillende systemen
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent 24-40 uur per week beschikbaar. Ma t/m vr 09:00 uur t/m 20:00 uur

Voor meer informatie of om te solliciteren ga je naar deze VANAD pagina

 

Stagiair(e) Social Media & Community

Voor mijn marketingafdeling ben ik opzoek naar een leergierige en gemotiveerde stagiair(e). Ben jij Ben? Ben je vanaf februari 2018, 4 tot 6 maanden beschikbaar? Dan bied ik jou de kans om te werken bij een dynamisch bedrijf! Het is een mooie manier om een kijkje te nemen bij een klein en snel groeiende organisatie binnen het grote T-Mobile.

Binnen het marketingteam wordt vanuit verschillende marketing disciplines gewerkt aan het merk, door het inzetten van de volledige marketing mix volgens een 360 graden klantbenadering (CRM, propositie, social media, brand, communicatie). Het team richt zich op het behouden van en verder uitbouwen van de positie van het merk in het budget segment. Ik werk op een zelfsturende agile manier, waarbij in kleine cross-functionele teams resultaat behaald wordt.

Wat ga je doen?

Tijdens je stage bij mij ga je actief meewerken binnen het marketingteam. Je biedt ondersteuning aan de social media & community manager en de rest van het marketing team.

Jouw eigen ideeën zijn zeker welkom en een proactieve houding zal ervoor zorgen dat jij je stage inricht met leuke werkzaamheden. Je hebt daarbij veel contact met externe partijen en collega’s van andere afdelingen. Je zal direct schakelen met onder andere de social media & community manager, webcareteam, online marketeer, communicatie managers, CRM marketeer, content marketeer en het reclamebureau.

Wie ben je?

Ik ben op zoek naar een 3e of 4e jaar HBO of WO-studenten (richting: Marketing en/of Communicatie, Bedrijfskunde of Commerciële economie) voor een meewerkstage.

  • Je bent: een planner, proactief, enthousiast, creatief, gemotiveerd en in staat om zelfstandig te werken;
  • Je bent geïnteresseerd in: social media, strategisch merkbeleid, merkbeleving, offline evenementen, online marketing en bent bekend met de basisbegrippen daarvan;
  • Je vindt het leuk om mee te werken aan online merkactivaties;
  • Ervaring met bloggen en Photoshop is een pré, geen must.
  • En je bent, vanaf februari 2018, 4 tot 6 maanden fulltime beschikbaar.

Word je al enthousiast van mijn bericht? Stuur dan een mailtje met jouw CV en motivatie naar Elisa.Middendorp@t-mobile.nl