Skip to main content

Ben-aan-het-werk.jpg

Ben op zoek naar collega`s

Hallo, Ben jij wie ik zoek? De telecomcommunicatiemarkt is al ingewikkeld genoeg. Daarom zoek ik collega`s om het zo simpel mogelijk te maken voor iedereen. Stage lopen bij Ben? Super leerzaam en zeker doen!

Ben op zoek naar een marketing stagiair(e)!

Hallo! Ik ben Ben. Heb jij even voor me? Voor mijn marketingafdeling ben ik namelijk op zoek naar een leergierige en gemotiveerde stagiair(e). Ben jij op zoek naar een afstudeerstage? En ben je gemotiveerd om een hoog cijfer voor je scriptie te halen? Dan bied ik jou de kans om af te studeren binnen het marketingteam van een jonge en dynamische organisatie.

Binnen het marketingteam wordt vanuit verschillende disciplines gewerkt aan het geïnteresseerd maken van nieuwe klanten in mij en aan het blij maken van mijn huidige klanten. Dit doe ik door het inzetten van de volledige marketing mix volgens een 360 graden klantbenadering (CRM, propositie, social media, merkstrategie en ATL communicatie). Op deze manier richt ik mij op het behouden van en verder uitbouwen van de positie van mijn merk in het budget segment.

Wat ga je doen?

Je gaat je scriptie schrijven over een marketingcommunicatie vraagstuk. In overleg kies je zelf waar jij je onderzoek over gaat doen. Je zal begeleid worden door mijn Communicatie Manager. Zij is verantwoordelijk voor de strategische mediaplanning, mijn campagnes en zij beheert het marketingbudget. En, leuk om te weten, zij is ook bij mij afgestudeerd.

Tijdens je stage heb je de mogelijkheid om te schakelen met externe partijen en collega’s van andere afdelingen. Zoals de CRM manager, social media manager, content managers, T-Mobile collega’s, het externe call center en het media- en reclamebureau.

Wie ben je?

  • Afstudeerder op HBO of WO-niveau (richting: Marketing en/of Communicatie, Bedrijfskunde of (commerciële) Economie);
  • Je hebt passie voor marketingcommunicatie, branding en marketingonderzoek;
  • Je bent: proactief, enthousiast, gemotiveerd en in staat om zelfstandig te werken;
  • Je bent goed in Nederlands;

Word je al enthousiast van mijn bericht? Stuur mij dan snel jouw CV en motivatie. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Elisa. Zie ik je snel?

Inbound Sales medewerker

VANAD Group is voor een telecomprovider op zoek naar gemotiveerde Inbound Sales medewerkers. Bij VANAD werk je in een enthousiast en klein team met een passie voor de klant en het geloof dat we de beste service in de telecom kunnen blijven verlenen. We bieden je de kans om een belangrijke rol te vervullen in het team en in zeer korte tijd uit te groeien tot een allround klantenservice medewerker. 

Wat ga je doen?

De werkzaamheden zullen voornamelijk gericht zijn op het bieden van hulp aan klanten bij het maken van online bestellingen en klanten te begeleiden in hun behoefte naar het juiste mobiele abonnement. Het is hierbij van uiterst belang om de klant hierbij zo goed mogelijk te begeleiden en de klant tevreden te stellen.

De rol als Medewerker Customer Sales zal mogelijk in een later stadium verder uitgebreid worden met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen, behouden van klanten en overige vraagstukken. Deze klantvragen zijn afwisselend en vaak uitdagend. Tijdens het klantcontact ben je verantwoordelijk voor het benutten van het klantcontactmoment door het proactief doen van cross- en upsell aanbiedingen, het bieden van service, het verwerken van klantgegevens in de systemen en het behouden van klanten die willen opzeggen. 

Wie ben je?

  • HBO werk- en denk niveau
  • Ervaring als callcenter medewerker in een klantenservice én salesomgeving is een pré
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Je bent beschikbaar per 19 juni
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Uitstekende computer- en typevaardigheden. Multitasking tussen chat en verschillende systemen
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent 24-40 uur per week beschikbaar. Ma t/m vr 09:00 uur t/m 20:00 uur

Voor meer informatie of om te solliciteren ga je naar deze VANAD pagina

 

Klantenservice medewerkers

VANAD Group is voor Ben op zoek naar inbound klantenservice medewerkers. Bij VANAD werk je in een enthousiast en klein team met een passie voor de klant en het geloof dat we de beste service in de telecom kunnen blijven verlenen. We bieden je de kans om een belangrijke rol te vervullen in het team en in zeer korte tijd uit te groeien tot een allround klantenservice medewerker. 

Wat ga je doen?

In deze functie krijg je te maken met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen, en overige vraagstukken. Daarnaast hou je je ook bezig met het behouden van klanten. Het is van uiterst belang de klant tevreden te stellen door ze zo goed mogelijk te informeren en daarnaast salesmogelijkheden te signaleren. Naast telefonisch medewerker kan je ook doorgroeien tot een webcare medewerker! Ben jij een professioneel en zelfstandig klantenservice talent en 24 – 40 uur per week beschikbaar? Dan ben jij bij VANAD Group op je plaats! 

Wie ben je?

  • MBO+ of HBO werk- en denk niveau
  • Commerciële vaardigheden vereist (sales minded, cross- & upsell en retentie)
  • In bezit van smartphone
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Uitstekende computer- en typevaardigheden. Multitasking tussen chat en verschillende systemen
  • Minimaal 24 tot 40 uur per week beschikbaar

 

Voor meer informatie of om te solliciteren ga je naar deze VANAD pagina