Skip to main content

Ben-aan-het-werk.jpg

Ben op zoek naar collega`s

Hallo, Ben jij wie ik zoek? De telecomcommunicatiemarkt is al ingewikkeld genoeg. Daarom zoek ik collega`s om het zo simpel mogelijk te maken voor iedereen. Stage lopen bij Ben? Super leerzaam en zeker doen! 

Bekijk hier alle vacatures bij Ben.

UX Designer / Content Manager

Voor mijn Sales afdeling ben ik op zoek naar een creatieve en zelfstandige UX Designer / Content Manager. Ben jij ‘Ben’? Heb jij een vlotte, commerciële pen, denk jij in conversies en klantreizen en heb jij ervaring als UX designer? Dan ben ik op zoek naar jou!

Als UX Designer / Content Manager kom je op de Ben afdeling te werken. Binnen het Sales & Distributie team draag jij jouw steentje bij aan de targets van Ben en zorg je er met jouw bijdrage voor dat we samen onze commerciële ambities realiseren. Hiervoor werk je nauw samen met de Junior Content Manager, Online Marketeer en Conversie Specialist van Ben. Je werkt in een enthousiast en ambitieus team waarbij humor en plezier op de werkvloer hoog in het vaandel staan.

Als UX Designer / Content Manager ben je verantwoordelijk voor de vormgeving en uitstraling van Ben en ben jij Ben’s expert in de uitvoering van optimalisaties van ‘User Flows’. Zo adviseer en ondersteun jij onze externe partners, maar ben je ook proactief in het aandragen van optimalisatievoorstellen. Hiervoor werk je in diverse projectteams. Samen met onze developers vertaal jij jouw designs naar online en til jij Ben.nl naar een hoger niveau!

Wat ga je doen?

  • Analyseren hoe het merk gepositioneerd wordt in de markt en dit vertalen naar creatieve uitingen;
  • Uitwerken van uitingen van concept tot definitieve ontwerp, hierin maak je de juiste vertaalslag naar de Ben klanten;
  • Vormgeven en bewaken van de Ben huisstijl;
  • Meedenken met de Conversie Specialist en ondersteunen met het verzamelen van klantfeedback. Vervolgens vertaal je dit samen door naar nieuwe designs en A/B-testen;
  • Vormgeven van SEO en SEA strategie, in samenwerking met de Online Marketeer;
  • Beheren van content op de website via ons CMS-systeem (Drupal): denk hierbij aan zowel tekstuele uitingen als design voor onze website;
  • Actief bijhouden van kennis over de telecommarkt, consumenten en concurrenten van Ben.

Wie ben je?

De website/app van Ben wordt per dag duizenden keren bezocht door (potentiële) klanten. Daarin moet de content en user experience optimaal zijn. Voor deze rol zoeken wij een communicatief vaardige, creatieve en proactieve collega die zich graag verder wil ontwikkelen in een commerciële organisatie. Jij bent van nature een ondernemend persoon met een hands-on mentaliteit en dé bruggenbouwer naar andere afdelingen binnen Ben. Je bent flexibel en stressbestendig en hebt zowel schriftelijk als mondeling een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

  • HBO/WO werk- en denkniveau en minimaal 2 jaar UX-ervaring;
  • Je bent creatief en weet van aanpakken;
  • Je bent zelfstandig en resultaatgericht;
  • Je bent een echte teamplayer en klantgericht;
  • Je hebt passie voor branding en verliest hierbij de commerciële doelen niet uit het oog;
  • Je beheerst Adobe (Indesign,Photoshop en IIIustrator);
  • Je bent bekend met Sketch en Invision;
  • Je beheerst HTML en CSS (dit is een pré);
  • Je hebt een portfolio waarin jouw talenten en vaardigheden naar voren komen.

Word je al enthousiast van mijn bericht? Stuur dan een mailtje met jouw CV en motivatie naar Elisa.Middendorp@t-mobile.nl. De sluitingsdatum van deze functie is vrijdag 13 april.

Inbound Sales medewerker

VANAD Group is voor een telecomprovider op zoek naar gemotiveerde Inbound Sales medewerkers. Bij VANAD werk je in een enthousiast en klein team met een passie voor de klant en het geloof dat we de beste service in de telecom kunnen blijven verlenen. We bieden je de kans om een belangrijke rol te vervullen in het team en in zeer korte tijd uit te groeien tot een allround klantenservice medewerker. 

Wat ga je doen?

De werkzaamheden zullen voornamelijk gericht zijn op het bieden van hulp aan klanten bij het maken van online bestellingen en klanten te begeleiden in hun behoefte naar het juiste mobiele abonnement. Het is hierbij van uiterst belang om de klant hierbij zo goed mogelijk te begeleiden en de klant tevreden te stellen.

De rol als Medewerker Customer Sales zal mogelijk in een later stadium verder uitgebreid worden met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen, behouden van klanten en overige vraagstukken. Deze klantvragen zijn afwisselend en vaak uitdagend. Tijdens het klantcontact ben je verantwoordelijk voor het benutten van het klantcontactmoment door het proactief doen van cross- en upsell aanbiedingen, het bieden van service, het verwerken van klantgegevens in de systemen en het behouden van klanten die willen opzeggen. 

Wie ben je?

  • HBO werk- en denk niveau
  • Ervaring als callcenter medewerker in een klantenservice én salesomgeving is een pré
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Je bent beschikbaar per 19 juni
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Uitstekende computer- en typevaardigheden. Multitasking tussen chat en verschillende systemen
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent 24-40 uur per week beschikbaar. Ma t/m vr 09:00 uur t/m 20:00 uur

Voor meer informatie of om te solliciteren ga je naar deze VANAD pagina

 

Klantenservice medewerkers

VANAD Group is voor Ben op zoek naar inbound klantenservice medewerkers. Bij VANAD werk je in een enthousiast en klein team met een passie voor de klant en het geloof dat we de beste service in de telecom kunnen blijven verlenen. We bieden je de kans om een belangrijke rol te vervullen in het team en in zeer korte tijd uit te groeien tot een allround klantenservice medewerker. 

Wat ga je doen?

In deze functie krijg je te maken met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen, en overige vraagstukken. Daarnaast hou je je ook bezig met het behouden van klanten. Het is van uiterst belang de klant tevreden te stellen door ze zo goed mogelijk te informeren en daarnaast salesmogelijkheden te signaleren. Naast telefonisch medewerker kan je ook doorgroeien tot een webcare medewerker! Ben jij een professioneel en zelfstandig klantenservice talent en 24 – 40 uur per week beschikbaar? Dan ben jij bij VANAD Group op je plaats! 

Wie ben je?

  • MBO+ of HBO werk- en denk niveau
  • Commerciële vaardigheden vereist (sales minded, cross- & upsell en retentie)
  • In bezit van smartphone
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Uitstekende computer- en typevaardigheden. Multitasking tussen chat en verschillende systemen
  • Minimaal 24 tot 40 uur per week beschikbaar

 

Voor meer informatie of om te solliciteren ga je naar deze VANAD pagina