Skip to main content

Ben-aan-het-werk.jpg

Ben op zoek naar collega`s

Hallo, Ben jij wie ik zoek? De telecomcommunicatiemarkt is al ingewikkeld genoeg. Daarom zoek ik collega`s om het zo simpel mogelijk te maken voor iedereen. Stage lopen bij Ben? Super leerzaam en zeker doen! 

Bekijk hier alle vacatures bij Ben.

eService Manager

Om mijn ambities waar te maken ben ik op zoek naar een eService Manager met talent en motivatie. Ben jij Ben? Ben je die online topper die online service naar het volgende niveau brengt? En werk je graag in een omgeving met de start up mentaliteit? Dan bied ik jou de kans om te werken bij een dynamisch bedrijf op de customer care afdeling, bij de kleine en snel groeiende Ben binnen het grote T-Mobile.

Wat ga je doen?

De online klantervaring is super belangrijk. Ik wil mijn klanten de mogelijkheid bieden om snel en gemakkelijk zelf het antwoord op hun vragen te laten vinden, via de FAQ pagina, de Ik Ben omgeving en de Ben app. Jij hebt de hoofdrol in het verbeteren van deze online klantervaring met de volgende activiteiten:

  • Opstellen dashboarding voor online kanalen (FAQ, Ik Ben, Ben app)
  • Het verzamelen van online feedback (denk aan Usabilla, Hotjar, VWO) en uitwerken in concrete verbetervoorstellen
  • Nieuwe processen, designs en functionaliteiten pitchen bij Ready en Done teams
  • Online tooling inrichten voor optimalisatie van de online klantreis
  • Evalueren van uitgevoerde verbeteringen
  • Het belang van online service uitdragen binnen de Ben organisatie

Wie ben je?

  • Minimaal HBO werk/denkniveau
  • 3 tot 5 jaar relevante werkervaring
  • Proactief, enthousiast, creatief, gemotiveerd en een doorpakker; resultaatgericht
  • Je hebt ervaring in online customer journeys, e-servicemanagement, klanttevredenheid, apps, ‘mijn’ omgevingen.
  • De klant staat voor jou altijd op de eerste plaats en je wilt dat iedere online klantervaring de beste is
  • Ervaring met of kennis van Usabilla is een pré
  • En je bent fulltime beschikbaar.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sylvia 

Klantenservice medewerkers

VANAD Group is voor Ben op zoek naar inbound klantenservice medewerkers. Bij VANAD werk je in een enthousiast en klein team met een passie voor de klant en het geloof dat we de beste service in de telecom kunnen blijven verlenen. We bieden je de kans om een belangrijke rol te vervullen in het team en in zeer korte tijd uit te groeien tot een allround klantenservice medewerker. 

Wat ga je doen?

In deze functie krijg je te maken met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen, en overige vraagstukken. Daarnaast hou je je ook bezig met het behouden van klanten. Het is van uiterst belang de klant tevreden te stellen door ze zo goed mogelijk te informeren en daarnaast salesmogelijkheden te signaleren. Naast telefonisch medewerker kan je ook doorgroeien tot een webcare medewerker! Ben jij een professioneel en zelfstandig klantenservice talent en 24 – 40 uur per week beschikbaar? Dan ben jij bij VANAD Group op je plaats! 

Wie ben je?

  • MBO+ of HBO werk- en denk niveau
  • Commerciële vaardigheden vereist (sales minded, cross- & upsell en retentie)
  • In bezit van smartphone
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Uitstekende computer- en typevaardigheden. Multitasking tussen chat en verschillende systemen
  • Geen vakantie gepland in juli en augustus 2017
  • Minimaal 24 tot 40 uur per week beschikbaar

 

Voor meer informatie of om te solliciteren ga je naar deze VANAD pagina

 

Stagiair(e) Finance Ben

Voor mijn Finance-afdeling ben ik opzoek naar een leergierige en gemotiveerde stagiair(e). Ben jij Ben? Ben je minimaal 3 maanden beschikbaar? Dan bied ik jou de kans om te werken bij een dynamisch bedrijf! Het is een mooie manier om een kijkje te nemen bij een klein en snel groeiende organisatie binnen het grote T-Mobile.

Zoals je waarschijnlijk al gehoord hebt is er een grote verandering geweest in de telecombranche. Vanaf 1 januari 2017 worden namelijk alle toestellen die bij een abonnement afgenomen als lening geregistreerd. Dit is voor jou een kans om mee te werken aan deze verandering!

Wat ga je doen?

Tijdens je stage bij mij ga je aan de slag met het meehelpen opzetten van een control mechanisme. Je gaat van A tot Z een project uitvoeren. Dit kan eventueel gecombineerd worden met een afstudeeronderzoek. Jouw project bestaat uit de volgende onderwerpen:

  • De huidige situatie in kaart brengen rondom het proces van registratie van de lening tot en met het afbetalen van de lening
  • Onderzoekt welke informatiebehoefte er is bij de betrokken afdelingen
  • Aan de hand van het onderzoek een concreet advies aanleveren.

Wie ben je?

  • 3e of 4e jaar HBO of WO-student (richting: Bedrijfskunde, Bedrijfseconomie, Bedrijfsinformatica, Management Economie en Recht en/of Accountancy)
  • Je bent: proactief, enthousiast, creatief, gemotiveerd en in staat om zelfstandig te werken
  • Ervaring met of kennis van Excel is een vereiste
  • Ervaring met of kennis van SAP is een pré
  • En je bent fulltime beschikbaar

Wat heb ik te bieden?

Ik bied je een interessante en leerzame werkervaring in een inspirerende en uitdagende omgeving. Bovendien ligt de focus op persoonlijke ontwikkeling, daarnaast kun je je verder ontwikkelen door mee te doen aan verschillende workshops die regelmatig worden georganiseerd. Naast een zorgvuldige begeleiding ontvang je een passende stagevergoeding.

Kom jij Ben versterken? Stuur mij dan snel jouw CV en motivatie!

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sylvia

 

Inbound Sales medewerkers

VANAD Group is voor een telecomprovider op zoek naar gemotiveerde Inbound Sales medewerkers. Bij VANAD werk je in een enthousiast en klein team met een passie voor de klant en het geloof dat we de beste service in de telecom kunnen blijven verlenen. We bieden je de kans om een belangrijke rol te vervullen in het team en in zeer korte tijd uit te groeien tot een allround klantenservice medewerker. 

Wat ga je doen?

De werkzaamheden zullen voornamelijk gericht zijn op het bieden van hulp aan klanten bij het maken van online bestellingen en klanten te begeleiden in hun behoefte naar het juiste mobiele abonnement. Het is hierbij van uiterst belang om de klant hierbij zo goed mogelijk te begeleiden en de klant tevreden te stellen.

De rol als Medewerker Customer Sales zal mogelijk in een later stadium verder uitgebreid worden met klantvragen met betrekking tot facturen, betalingen, behouden van klanten en overige vraagstukken. Deze klantvragen zijn afwisselend en vaak uitdagend. Tijdens het klantcontact ben je verantwoordelijk voor het benutten van het klantcontactmoment door het proactief doen van cross- en upsell aanbiedingen, het bieden van service, het verwerken van klantgegevens in de systemen en het behouden van klanten die willen opzeggen. 

Wie ben je?

  • HBO werk- en denk niveau
  • Ervaring als callcenter medewerker in een klantenservice én salesomgeving is een pré
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Je bent beschikbaar per 19 juni
  • Representatieve telefoonstem & sales-minded
  • Uitstekende computer- en typevaardigheden. Multitasking tussen chat en verschillende systemen
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent 24-40 uur per week beschikbaar. Ma t/m vr 09:00 uur t/m 20:00 uur

Voor meer informatie of om te solliciteren ga je naar deze VANAD pagina