4 juli 2016
Groeten van Ben

Mijn eigen forum: Ben voor elkaar

Tijden veranderen. En ook ik ben veranderd, zo heb ik je de afgelopen jaren steeds meer nieuwe diensten en services geboden. Maar wat er nooit veranderd is, is dat ik nog steeds van mensen houd, en van communicatie tussen mensen. Ik wil nog steeds graag weten waar je mee zit, wat je bezig houdt, en ik wil je graag helpen als er iets mis gaat. Om je nog beter te kunnen helpen heb ik voor jou een eigen forum gemaakt. Hier kun je al je vragen stellen. Maar ik ben niet de enige die naar jou luistert, ook mijn (andere) klanten en fans luisteren naar jou en kunnen jou helpen. En ook jij kan andere mensen helpen. Want het mooiste van communicatie tussen mensen is dat we elkaar helpen en er voor elkaar kunnen zijn.

Mijn eigen forum

Doordat jij en heel veel anderen steeds meer van mijn diensten en service gebruik maken, komen er steeds meer vragen. En steeds meer vragen, vragen om steeds meer antwoorden. Om er voor te zorgen dat je altijd het antwoord op je vraag kan vinden, begin ik vandaag dus met mijn eigen forum. Zodat ik zeker weet dat jij vandaag, maar ook in de toekomst, altijd het antwoord op je vraag kunt vinden. Hoe groot, klein of breed deze ook is. Ben je benieuwd hoe je met mij kunt bellen in het buitenland? Wil je meer informatie over mijn netwerk? Wat je kunt doen met mijn Ik Ben app? Hoe je je telefoon moet instellen? Heb je een vraag over je Ben abonnement? Of ben je gewoonweg nieuwsgierig naar mijn andere klanten? Je kunt het vanaf vandaag allemaal op mijn forum vinden.

Doe je mee?

Meedoen op mijn forum is heel eenvoudig en leuk! Je kunt namelijk een echte expert worden. Geef jij super snel antwoord, dan verdien je de ‘Ben Snel’ badge. Ben je een echte Android expert, dan win je de enige echte ‘Android expert’ badge. En zo kun je bij mij nog meer badges verdienen om te laten zien dat jij een kei bent in het helpen van mijn andere klanten en fans.

Je kan op mijn forum niet alleen vragen stellen en antwoorden geven, je kan ook echt met mij meedenken. Heb je bijvoorbeeld ideeën over de website of over de app? Dan kunnen we samen kijken wat ik nog meer kan doen om jou en al mijn klanten nog beter te kunnen helpen.

Kom je snel een keer langs?

De groeten van Ben

MhM