Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Mijn simkaart is kapot, wat moet ik doen?
Kun je niet bellen, sms’en, internetten of heb je slecht bereik? Dan kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn. Ik adviseer je altijd eerst je mobiele telefoon uit en weer aan te zetten zodat je simkaart opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Heb je daarna nog steeds geen verbinding? Lees meer tips over hoe je na kan gaan wat de reden is dat je geen verbinding hebt en wat je hieraan kunt doen. Werken deze tips niet? Dan kan je simkaart kapot zijn. Je kunt een nieuwe simkaart bestellen via Ik Ben of de Ben app. De kosten voor een vervangende simkaart besteld via Ik Ben zijn € 10,00. Bestel je een vervangende simkaart via mijn klantenservice dan zijn de kosten €15,25\. Deze kosten worden op de factuur van de huidige maand in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat ik één maand later incasseer.
Ben je hiermee geholpen?