Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Op dit moment is de wachttijd bij mijn telefonische klantenservice langer dan normaal. Probeer je vraag via de zoekbalk te stellen, of probeer het op een later moment.


Meestgestelde vragen

1. Status van jouw nummerbehoud
2. Procedure van nummerbehoud
3. Bellen en sms’en vanuit het buitenland
4. Internetten in het buitenland
5. Waar vind je de pin- en pukcode?

Customer service questions

Mijn simkaart is kapot, wat moet ik doen?
Kun je niet bellen, sms’en, internetten of heb je slecht bereik? Dan kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn. Ik adviseer je altijd eerst je mobiele telefoon uit en weer aan te zetten zodat je simkaart opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. In veel gevallen lost dit de meeste problemen op. Heb je daarna nog steeds geen verbinding? Lees meer tips over hoe je na kan gaan wat de reden is dat je geen verbinding hebt en wat je hieraan kunt doen. Werken deze tips niet? Dan kan het zijn dat er een probleem is met je simkaart. Je kunt een nieuwe 3-in-1 simkaart bestellen via Ik Ben of de Ben app. De kosten voor een vervangende simkaart, besteld via Ik Ben zijn € 10,00. Bestel je een vervangende simkaart via mijn klantenservice, dan zijn de kosten €15,25\. Deze kosten worden op de factuur van de huidige maand in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat ik één maand later incasseer.
Ben je hiermee geholpen?