Skip to main content

Ben app & Ik Ben

     Hoe log ik in op de Ben app en Ik Ben? Wat kan ik allemaal zelf regelen? Wat moet ik doen als het inloggen niet lukt? Op deze pagina vind je het antwoord op je vraag. 

 

 

Dít kun je met de Ben app & Ik Ben

Verbruik en facturen inzien
Via de Ben app en Ik Ben kun je je verbruik inzien en je facturen bekijken.

Wijzigingen doorvoeren of aanvragen
Wil je een grotere internetbundel? 4G snelheid of een sms-bundel aan je abonnement toevoegen? Ben je verhuisd en wil je je adres wijzigen? Heb je een nieuw e-mailadres? Wil je je voicemail aan- of uitzetten? Al deze wijzigingen kun je doorvoeren of aanvragen via de Ben app en Ik Ben.

Ben simkaart blokkeren of aanvragen
Weet je je pin- of pukcode niet meer? Deze gegevens kun je snel terugvinden in de Ben app en Ik Ben. Wanneer je Ben simkaart kwijt is geraakt of is gestolen, kun deze direct blokkeren. Wil je gelijk een nieuwe simkaart aanvragen? Dit kan ook via de Ben app en Ik Ben.

Abonnement verlengen
Drie maanden voor de einddatum van je abonnement kun je je abonnement verlengen. Door in te loggen op Ik Ben kun je het aanbod bekijken en direct een keuze maken! 

Inloggegevens wijzigen Ik Ben
Ook kun je je gebruikersnaam en/of wachtwoord aanpassen.

Wat als inloggen op de Ben app niet lukt?

Als je niet kunt inloggen op de Ben app, probeer dan het volgende:

  • Controleer op deze pagina of er onderhoudswerkzaamheden zijn.
  • De inloggegevens voor Ik Ben en de Ben app zijn gelijk aan elkaar. Heb je pasgeleden je gebruikersnaam of wachtwoord gewijzigd via www.ben.nl/inloggen? Dan is het belangrijk dat je deze nieuwe inloggegevens ook voor de Ben app gebruikt.
  • Zet je mobiele telefoon even uit en aan voor het resetten van je instellingen. 
  • Controleer in de App Store of je de nieuwste versie van de Ben app gebruikt.
  • Schoon het geheugen van je mobiele telefoon op. Dit is niet alleen handig voor de werking van de Ben app, maar ook voor de algehele werking van je mobiele telefoon. Weet je niet hoe dit moet? Raadpleeg dan de gebruiksaanwijzing van je mobiele telefoon.

Ik ontvang geen e-mail. Wat nu?

  • Weet je zeker dat je het juiste 06-nummer en geboortedatum hebt ingevuld?
  • Kijk ook voor de zekerheid in je SPAMfolder.

Eerste keer inloggen op de Ben app & Ik Ben

Wanneer je klant bij mij wordt, ontvang je een e-mail met daarin je gebruikersnaam voor Ik Ben. Zodra je op de link in de e-mail klikt kom je op de inlogpagina terecht. Het enige wat je nu nog hoeft te doen is een wachtwoord aan te maken. Vanaf dat moment kun je met deze gegevens inloggen op Ik Ben en de Ben app.

Kun je de e-mail met de gebruikersnaam niet meer vinden? Klik dan hier om deze nog een keer op te vragen.

Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten

Als je het wachtwoord bent vergeten dan kun je via deze pagina je wachtwoord wijzigen. Ben je je gebruikersnaam vergeten? Klik dan hier om deze op te vragen.

Heb je meer dan één abonnement dan bij mij, dan kun je met dezelfde gegevens inloggen.

Ben app installeren

De Ben app is heel gemakkelijk te installeren op je mobiele telefoon. Het enige wat je hiervoor hoeft de te doen is op één van onderstaande icoontjes te klikken. 

Start Nuappstore.png

Nadat je de app hebt geïnstalleerd, kun je inloggen op de Ben app met je inloggegevens voor Ik Ben​.