Klantenservice
Mogelijk slechter bereik na software update iPhone 12.1.4
Mogelijk ervaar je slechter bereik nadat je de software van je iPhone hebt geupdate naar versie 12.1.4. Volgens mijn netwerk zijn er op dit moment geen problemen. Ik heb het vermoeden dat dit aan de update ligt van Apple. In dit artikel lees je wat je zelf kunt doen om het probleem op te lossen.
Meestgestelde vragen
1. Status van jouw nummerbehoud 2. Procedure van nummerbehoud 3. Bellen en sms’en vanuit het buitenland 4. Internetten in het buitenland 5. Waar vind je de pin- en pukcode?
Customer service questions
Wat heb ik nodig om gebruik te maken van 4G?
* **Een Ben abonnement**. Bekijk welk abonnement het beste bij jou past.
* **Een 4G-ready telefoon.** Zoek jouw merk en model telefoon op in de toestelhulp om te kijken of deze 4G-ready is. Staat er tussen de handleidingen van je mobiele telefoon een 4G-handleiding? Dan is je mobiele telefoon geschikt voor 4G. Als dit niet het geval is, dan is je mobiele telefoon helaas niet 4G-ready.
* **De laatste software versie voor je 4G-smartphone.** Voor het gebruik van 4G is het belangrijk dat je mobiele telefoon voorzien is van de laatste software versie. Voor instructies over het controleren of updaten van je software versie, kijk je in de handleiding van je mobiele telefoon of ga je naar de toestelhulp.
* **4G-snelheid is toegevoegd aan je abonnement:** Voor het gebruik van 4G kun je 4G-snelheid toevoegen aan je internetbundel. Dit doe je via je Ik Ben pagina of je Ben app, bij bundel wijzigen. Op 4G bied ik een maximale snelheid van 100 Mbps aan.