Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wat betaal ik als ik mijn bundel verhoog of aanzet en wat krijg ik dan precies?
**Bel/SMS- & internetbundel** _Wat betaal je?_ Je betaalt de kosten van je oude bundel naar verhouding totdat je nieuwe bundel ingaat. De kosten van je nieuwe bundel breng ik ook naar verhouding in rekening tot aan het einde van de maand. Heb je buiten de bundel kosten gemaakt omdat je oude bundel al was verbruikt? Dan breng ik de kosten voor het buiten de bundel tarief in rekening. _Wat krijg je?_ Je ontvangt het volledige volume van je nieuwe bundel, minus de minuten, SMS’jes en/of MB's die je al hebt verbruikt in die maand. _Voorbeeld_ Op de 16de dag van de maand verhoog je je 100 min/SMS-bundel van € 3,00 per maand naar 300 min/SMS voor € 4,00 per maand. Je kunt deze maand in totaal 300 min/SMS verbruiken. Omdat je je bundel hebt aangepast, betaal je deze maand in totaal € 3,50\. Deze kosten zijn als volgt opgebouwd: Van de 1ste tot de 15de dag betaal je € 1,50 voor de 100 min/SMS-bundel en van de 16de tot de laatste dag van de maand betaal je € 2,00 voor de 300 min/SMS-bundel. **SMS-bundel & 4G/4G Extra snel** _Wat betaal je?_  De kosten van je nieuwe bundel breng ik naar verhouding in rekening vanaf het moment dat de bundel is gestart tot het einde van de maand. _Wat krijg je?_  Je ontvangt 1000 SMS’jes, die je de rest van de maand kunt gebruiken. Je 4G/4G Extra Snel staat aan voor de rest van de maand. _Voorbeeld_  Op de 16de dag van de maand voeg je een SMS-bundel toe aan je abonnement en je ontvangt 1000 SMS’jes. Voor een hele maand betaal je € 0,50 voor de bundel. Omdat de bundel op de 16de is gestart betaal je nu € 0,25.
Ben je hiermee geholpen?