Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wat kan ik doen als ik geen SMS kan versturen of ontvangen?
Kun je geen SMS versturen of ontvangen? In de meeste gevallen kun je het probleem zelf oplossen: **Stap 1:** Zet je mobiele telefoon even uit- en aan zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk. **Stap 2:** Doe een kruistest met je simkaart: test je simkaart in een ander toestel en kijk of je hetzelfde probleem houdt. Werkt je simkaart wel in de andere telefoon? Pas dan de netwerkinstellingen van jouw eigen toestel aan.  **Stap 3:** Controleer het SMS-centralenummer in je mobiele telefoon. Dit moet +31 624 000 000 zijn. Klopt het nummer in je mobiele telefoon? Verwijder dit dan en voer een verzonnen nummer in. Zet de mobiele telefoon uit en weer aan en voer het juiste nummer opnieuw in. **Stap 4:** Bekijk op mijn dekkingskaart wat de dekking is, en of er storingen of werkzaamheden worden uitgevoerd. Is de dekking niet optimaal? Geef dit via de dekkingskaart door. Helpt dit allemaal niet of kom je er niet uit? Neem dan contact op met mijn klantenservice door hieronder te klikken op _Nee, ik wil graag contact_.
Ben je hiermee geholpen?