Klantenservice
Mijn excuses voor de lange onderhoudswerkzaamheden
Regelmatig voer ik verbeteringen door in mijn systemen met als doel mijn dienstverlening iedere keer een beetje beter te maken. Het afgelopen weekend wilde ik ook verbeteringen doorvoeren in mijn systemen, hierdoor had je langer dan je van mij gewend bent geen toegang tot Ik Ben en de Ben app. Ook kan het zijn dat mijn klantenservice je gisteren niet te woord kon staan. Hier bied ik jou mijn excuses voor aan.
Gelukkig kan ik je vertellen dat je weer gebruik kunt maken van Ik Ben en de Ben app. Ook hebben mijn collega’s weer toegang hebben tot alle systemen. Hierdoor is mijn klantenservice weer bereikbaar. Houdt er wel rekening mee dat de wachttijd mogelijk langer is dan normaal.
Customer service questions
Wat kan ik doen als ik geen SMS kan versturen of ontvangen?
Kun je geen SMS versturen of ontvangen? In de meeste gevallen kun je het probleem zelf oplossen:
**Stap 1:** Zet je mobiele telefoon even uit- en aan zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk.
**Stap 2:** Doe een kruistest met je simkaart: test je simkaart in een ander toestel en kijk of je hetzelfde probleem houdt. Werkt je simkaart wel in de andere telefoon? Pas dan de netwerkinstellingen van jouw eigen toestel aan.
**Stap 3:** Controleer het SMS-centralenummer in je mobiele telefoon. Dit moet +31 624 000 000 zijn. Klopt het nummer in je mobiele telefoon? Verwijder dit dan en voer een verzonnen nummer in. Zet de mobiele telefoon uit en weer aan en voer het juiste nummer opnieuw in.
**Stap 4:** Bekijk op mijn dekkingskaart wat de dekking is, en of er storingen of werkzaamheden worden uitgevoerd. Is de dekking niet optimaal? Geef dit via de dekkingskaart door.
Helpt dit allemaal niet of kom je er niet uit? Neem dan contact op met mijn klantenservice door hieronder te klikken op _Nee, ik wil graag contact_.