Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wat kan ik doen als ik geen internet heb in het buitenland?
In het buitenland maak je geen gebruik van mijn netwerk, maar het netwerk van een lokale aanbieder. Vaak heb ik geen invloed op buitenlandse netwerken, maar in veel gevallen kun je het probleem makkelijk zelf verhelpen: **Stap 1:** Controleer allereerst of (data) roaming staat ingeschakeld op je mobiele telefoon. Zet hem dan even uit en weer aan, zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk. **Stap 2:** Kijk via mijn buitenlandpagina of het netwerk waarvan je gebruik maakt, geschikt is voor internet. Is dit niet het geval? Zoek dan handmatig naar een ander netwerk. **Stap 3:** Controleer of de netwerkinstellingen goed staan in je mobiele telefoon. **Stap 4:** Mogelijk heb je je gebruikslimiet behaald, waardoor ik een blokkade heb geplaatst op je simkaart. Ik informeer je hierover per e-mail. Hierin staat ook uitgelegd wat je kunt doen om deze blokkade weer te verwijderen. Helpt dit allemaal niet of kom je er niet uit? Neem dan contact op met mijn klantenservice door hieronder te klikken op _Nee, ik wil graag contact_.
Ben je hiermee geholpen?