Klantenservice
Mijn excuses voor de lange onderhoudswerkzaamheden
Regelmatig voer ik verbeteringen door in mijn systemen met als doel mijn dienstverlening iedere keer een beetje beter te maken. Het afgelopen weekend wilde ik ook verbeteringen doorvoeren in mijn systemen, hierdoor had je langer dan je van mij gewend bent geen toegang tot Ik Ben en de Ben app. Ook kan het zijn dat mijn klantenservice je gisteren niet te woord kon staan. Hier bied ik jou mijn excuses voor aan.
Gelukkig kan ik je vertellen dat je weer gebruik kunt maken van Ik Ben en de Ben app. Ook hebben mijn collega’s weer toegang hebben tot alle systemen. Hierdoor is mijn klantenservice weer bereikbaar. Houdt er wel rekening mee dat de wachttijd mogelijk langer is dan normaal.
Customer service questions
Wat zijn de instellingen voor mobiel internet?
Wanneer je mobiel internet wilt gebruiken bij Ben, dan is het handig om eerst te controleren of je mobiele telefoon juist is ingesteld. Wanneer dit niet het geval is, dan kun je instellingen heel eenvoudig handmatig toevoegen.
Bekijk waar je instellingen kunt vinden voor je iPhone of Android telefoon.
Voor overige mobiele telefoons vind je hieronder de algemene instellingen:
**Algemene instellingen mobiel internet**
Profiel naam: _Ben internet_
Homepage (URL, startpagina): _http://www.ben.nl_
Naam toegangspunt (APN): _internet.ben_
Netwerktype: _IPv4_
Proxy server adres: _geen_
IP adres apparaat: _automatisch_
Naam servers: _automatisch_
Beveiliging (security option): _niet beveiligd_
IP adres apparaat: _automatisch_
Verificatie: _Normaal_
Gebruikersnaam: _geen (dus niets invullen)_
Vraag om wachtwoord: _nee_
Wachtwoord: _leeg (dus niets invullen)_