Jeabonnement opzeggen

Ik vind het jammer dat je erover nadenkt om je abonnement bij mij op te zeggen. We hebben samen gelachen en gehuild.
Maar 1 ding is zeker: ik ben blij dat ik jou heb mogen leren kennen.
Wat de reden van je opzegging ook is, ik hoor het graag.

Wil je zo snel mogelijk geholpen worden? Bel me dan op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 via: 0800 - 02 31 263.

Zeg je liever online op? Je kunt ook opzeggen via mijn contactformulier.
Maar ik hoor veel liever waarom je je abonnement bij mij opzegt!

Meneer die bellend over straat loopt.
Verlengen

Geen zin in gedoe? Met een paar klikken heb je een nieuwe bundel geregeld via Ik Ben of de Ben App. Als verlengende klant heb je een aantal voordelen:

  • Nieuwe tarieven
  • Databundels tot 10GB
  • Geen aansluitkosten
  • Je gebruikt gewoon je huidige simkaart

Meer informatie

Je kunt je abonnement op ieder moment opzeggen. Als je contract nog loopt, of als je je toestelkrediet nog niet hebt afbetaald, zul je het resterende bedrag in één keer moeten voldoen.

Wanneer is de einddatum van mijn contract?

Als je een andere bundel wilt, kun je altijd kosteloos je bundel wijzigen. Als je een nieuwe telefoon nodig hebt, kun je vanaf 4 maanden voor de einddatum je abonnement verlengen met een nieuwe telefoon erbij.

  • Ik factureer een maand later. Je krijgt dus nog één factuur nadat je hebt opgezegd
  • Ik hanteer altijd een opzegtermijn van 30 dagen
  • Als je contract nog niet is afgelopen breng ik de resterende abonnementskosten (en eventueel toestelkrediet) in één keer in rekening
  • De einddatum van je contract kun je op je Ik Ben pagina vinden
  • Als je je abonnement verlengt, betaal je geen aansluitkosten

Zeg je een abonnement op in verband met een overlijden? Dat vind ik erg vervelend om te horen, gecondoleerd met je verlies. Je kunt het abonnement kosteloos opzeggen, of je kunt het gratis overnemen.

Opzeggen

Heb je even moeite met de kosten van je abonnement op te brengen? Dat kan iedereen gebeuren. Er is niets aan de hand en ik bied je graag wat ademruimte met een betalingsregeling die voor ons allebei voordelig is.

Bekijk de mogelijkheden

Ga je emigreren? Dan hoef je de eventuele resterende abonnementskosten niet te betalen. Als je nog een toestelkrediet hebt, breng ik dat wel in rekening.

Meer informatie