Skip to main content

Customer service questions

Hoe zeg ik mijn abonnement op?
Jammer dat je erover denkt om bij me weg te gaan! Maar als je echt bij me weg wil, dan maak ik het je natuurlijk niet moeilijk. Neem contact op met mijn klantenservice, zodat ik met je mee kan kijken en je eventuele opzegging kan verwerken. Op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 word je meteen geholpen op **0800 - 023 12 63**. Verder nog handig om te weten als je op wilt zeggen: * Alleen de contractant mag het abonnement opzeggen. * Een maandabonnement kun je op ieder moment opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand. * Een 24 maanden abonnement kun je opzeggen nadat je 24 maanden abonnement is afgelopen. Je hebt daarna een opzegtermijn van 1 maand. Wil je voor de einddatum van je abonnement opzeggen? Dan is dit mogelijk. Hiervoor gelden wel andere regels.
Ben je hiermee geholpen?