Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wat is de opzegtermijn van een abonnement?
Op het moment dat jij je mobiele nummer over wilt laten zetten naar Ben dan is het handig om te weten wat de opzegtermijn is van jouw abonnement. Zo weet je van te voren wanneer je mobiele nummer omgezet kan worden naar Ben. **Einddatum huidige abonnement verstreken** Is de einddatum verstreken en heb je deze niet opgezegd? Dan hanteert je huidige aanbieder een opzegtermijn van één maand. Heb je je huidige aanbieder al verzocht je abonnement te beëindigen, dan wordt het mobiele nummer op de laatste dag van je abonnement vrijgegeven.  Je hoeft je abonnement niet zelf op te zeggen, dat regel ik voor je. Wel zo gemakkelijk! **Einddatum huidige abonnement ligt in toekomst** Ik zeg jouw huidige abonnement op per de einddatum, met een minimale opzegtermijn van één maand. Loopt jouw huidige abonnement bijvoorbeeld af over 3 weken? Dan zeg ik deze met één maand opzegtermijn voor je op. Eindigt jouw abonnement over 8 weken? Dan beëindig ik jouw abonnement per die datum. Je kunt tot 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement nummerbehoud bij mij aanvragen. Houd er wel rekening mee dat ik automatisch na 120 dagen na het afleveren van je bestelling je Ben simkaart activeer. Vanaf dat moment ga je ook de abonnementskosten voor je Ben abonnement betalen en is je tijdelijke mobiele nummer actief.
Ben je hiermee geholpen?