Skip to main content

Customer service questions

Biedt Ben een bel- of internetplafond aan?
Ik waarschuw je per SMS wanneer je 80% en 100% van je bel,- SMS- of internetbundel hebt verbruikt. Zo ben je goed voorbereid en voorkom je onverwachte kosten!  **Mobiel internet** Ook kun je MB Pauze aanzetten via Ik Ben of de Ben app. Het is dan niet mogelijk om gebruik te maken van mobiel internet buiten je bundel. Zodra de nieuwe maand start, kun je weer gebruik maken van je internetbundel.  Heb je na 7 november 2016 een abonnement afgesloten, dan staat MB Pauze automatisch voor je aan. _Let op! MB Pauze geldt alleen binnen de EU!_ Tussentijds toch gebruik maken van mobiel internet? Koop eenmalig MB Extra via Ik Ben of de Ben app. **Bellen/SMS’en** Voor het bellen en SMS’en bied ik geen plafond aan. Wel kun je ervoor kiezen om een blokkade te plaatsen op 0900-diensten en bellen naar het buitenland. Neem hiervoor contact op met mijn klantenservice door hieronder te klikken op 'Nee, ik wil graag contact. **Internetlimiet buiten de EU** Buiten de EU kunnen de kosten voor mobiel internet flink oplopen. Daarom bescherm ik je standaard tegen hoge internetkosten buiten de EU met een internetlimiet van € 60,00 per maand. Ik informeer je per SMS bij het bereiken van 80% en 100% van deze limiet. Wanneer de limiet bereikt is, blokkeer ik de toegang tot mobiel internet. Op de eerste dag van de volgende maand, kun je weer gebruik maken van mobiel internet tot aan de € 60,00 limiet. De internetlimiet staat standaard aan, tenzij je het via Ik Ben of de Ben app hebt uitgeschakeld.
Ben je hiermee geholpen?