Informatie over je bestelling

Iedereen heeft wel eens een foutje in zijn bestelling gemaakt.
Op deze pagina lees je meer over de opties om te annuleren en retourneren.

Als je je bedenkt

Als je je bedenkt, dan kun je je bestelling nog kosteloos annuleren binnen de bedenktermijn. Dit kun je doen door het retourformulier in te vullen en naar Ben terug te sturen, of door te bellen met mijn Klantenservice. Ook kun je gebruik maken van een van onze andere contactmogelijkheden zoals vermeld op mijn contactpagina.

Let erop dat je je bestelling binnen 15 dagen nadat je per e-mail de bevestiging van je bestelling hebt ontvangen annuleert, in het geval je een Sim Only abonnement hebt besteld. Bij een abonnement met een toestel gaat deze termijn in na ontvangst van je toestel. Als het al langer dan deze termijn geleden is, kun je helaas niet meer annuleren.

Heb je je toestel al ontvangen en wil je gebruik maken van de bedenktermijn? Dan ontvangen we het toestel graag retour. Hoe je dit kunt doen lees je in het retourformulier op onze website. Het toestel moet compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd worden binnen 15 dagen na het annuleren van je bestelling. De verzendkosten voor het retourneren van het toestel komen voor jouw rekening.

Je mag het toestel testen, maar zorg ervoor dat deze geen val-, kras-, stoot-, of waterschade oploopt. Het recht om de bestelling kosteloos te ontbinden vervalt indien hier niet aan wordt voldaan.

Uiteraard worden alle kosten die eventueel al door jou zijn voldaan teruggestort op je rekening binnen 14 dagen na ontvangst van jouw annulering. Stuur je het toestel niet of beschadigd terug, dan kunnen er kosten in rekening gebracht worden. Wil je tijdens de bedenktermijn van 14 dagen alvast gebruikmaken van je nieuwe abonnement? Dat kan! Je stemt er dan wel mee in dat Ben de maandelijkse abonnementskosten pro-rata en de gebruikskosten bij je in rekening brengt wanneer je binnen deze bedenktermijn annuleert. Hiermee ga je expliciet akkoord bij het plaatsen van je bestelling.

Goed om te weten

Jouw abonnement sluit je af bij Ben, een handelsnaam van Odido Netherlands B.V. statutair gevestigd en aldaar kantoorhoudende te Waldorpstraat 60, 2521 CC, Den Haag, Nederland en geregistreerd onder KvK-nummer 33265679. Bestel je ook een toestel bij je abonnement en betaal je die in termijnen, dan sluit je eveneens een Toestelkredietovereenkomst met Odido Netherlands Finance B.V., statutair gevestigd en kantoorhoudende te Waldorpstraat 60, 2521 CC, Den Haag, Nederland en geregistreerd onder KvK-nummer 30146599.

Je betaalt je abonnementskosten, eventuele aflossing van je toestelkrediet en eenmalige kosten middels een automatische incasso. Hiermee ga je akkoord bij het plaatsen van de bestelling en bij de ondertekening van je contract.

Je gaat je abonnement aan voor een minimale looptijd van 1, 12 of 24 maanden. Na deze minimale looptijd wordt je abonnement omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Je abonnement wordt dan direct opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. Als je je abonnement beëindigt voordat de minimale looptijd verstreken is, kan Ben de overeengekomen vergoedingen bij je in rekening brengen.