Klantenservice
Mijn excuses voor de lange onderhoudswerkzaamheden
Regelmatig voer ik verbeteringen door in mijn systemen met als doel mijn dienstverlening iedere keer een beetje beter te maken. Het afgelopen weekend wilde ik ook verbeteringen doorvoeren in mijn systemen, hierdoor had je langer dan je van mij gewend bent geen toegang tot Ik Ben en de Ben app. Ook kan het zijn dat mijn klantenservice je gisteren niet te woord kon staan. Hier bied ik jou mijn excuses voor aan.
Gelukkig kan ik je vertellen dat je weer gebruik kunt maken van Ik Ben en de Ben app. Ook hebben mijn collega’s weer toegang hebben tot alle systemen. Hierdoor is mijn klantenservice weer bereikbaar. Houdt er wel rekening mee dat de wachttijd mogelijk langer is dan normaal.
Customer service questions
Hoe kan ik aankopen in de Google Play Store betalen via mijn Ben factuur?
Je kunt aankopen in de Play Store afrekenen via je Ben factuur. Zo kun je zonder credit card of andere betaalmethodes apps, boeken en nog veel meer aanschaffen. De kosten worden op je volgende Ben factuur in rekening gebracht. Ik hanteer hierbij een limiet van €70 per aankoop en €250 per maand om je te beschermen tegen fraude en onbedoelde aankopen.
**Zo voeg je deze betaalmethode toe:**
1. Ga naar het menu in de Play Store
2. Klik op "betaalmethoden"
3. Klik op "factureren via T-Mobile/Ben"
4. Je telefoon wordt automatisch geverifieerd
Je kunt nu bij je volgende aankoop deze betaalmethode selecteren.
**Tip: wachtwoord instellen**
Wil je dat er niet zomaar aankopen gedaan kunnen worden via je telefoon? Dan kun je instellen dat je eerst je Google wachtwoord in moet voeren. Dat doe je zo:
1. Ga naar het menu in de Play Store
2. Ga naar instellingen
3. Kies 'wachtwoord vereisen voor aankopen'
4. Selecteer hoe vaak je wilt dat er om een wachtwoord gevraagd wordt
Je kunt hier ook instellen dat je aankopen kunt bevestigen met een vingerafdruk als je telefoon dit ondersteunt.