Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Ik krijg een foutmelding, wat moet ik doen?
Krijg je een foutmelding tijdens het betalen via je Ben factuur? Hieronder vind je een aantal vaker voorkomende foutmeldingen en de bijbehorende oplossingen. **Account is niet meer beschikbaar** 1. Controleer via Ik Ben of de Ben app of je al je facturen hebt betaald. Het kan zijn dat de laatste factuur nog op 'niet betaald' staat, dit is geen probleem. Staat er een factuur al langer dan een maand open? Dan moet je deze eerst voldoen. Als het goed is heb je een e-mail van me gehad met instructies over het achteraf betalen van je factuur.  2. Heb je geen openstaande facturen? Neem dan contact op met mijn klantenservice, dan kijken we samen waar het mis gaat. * Het is handig om het IMEI nummer van je telefoon bij de hand te houden. Dit vind je door via de telefoon app \*#06# in te typen. Kun je twee sims in je telefoon doen? Dan krijg je hier twee IMEI nummers te zien. Kijk op de simkaartlade of je Ben-simkaart in de Sim 1 of Sim 2 slot zit; je hebt het IMEI nummer van die simkaart nodig. **Aankoop overschrijdt transactielimiet** Per aankoop geldt een limiet van €70. Als je een aankoop wilt doen die meer kost dan €70, kan dit alleen met een andere betaalmethode. Het kan ook zijn dat je deze maand in totaal meer dan €250 hebt uitgegeven in de Play Store. Wil je weten hoeveel je deze maand hebt uitgegeven? In het menu van de Play Store kun je onder "Account" je aankoopgeschiedenis bekijken. **Foutmelding met instellingen Play Store** Als je een foutmelding krijgt over de instellingen van de Play Store, kan ik je hier helaas niet bij helpen. Je kunt in het menu van de Play Store via "Hulp & Feedback" meer informatie vinden.
Ben je hiermee geholpen?