Skip to main content

Customer service questions

Hoe kan ik mijn naam wijzigen?
**Voornaam wijzigen** Ik hou van een persoonlijke benadering van mijn klanten. Daarom spreek ik mijn klanten met de voornaam aan in de e-mails die ik verstuur. Mocht je voornaam niet juist in mijn systeem staan dan kun je dit zelf wijzigen via Ik Ben of de Ben app. Nadat je bent ingelogd klik je op 'Gegevens' en vervolgens op 'Wijzig gegevens'. **Achternaam wijzigen** Is je achternaam gewijzigd vanwege een huwelijk, geregistreerd partnerschap of echtscheiding? Dan kun je mij verzoeken om je naam aan te passen. Hiervoor heb ik wel één van de volgende documenten nodig: * Kopie legitimatiebewijs * Kopie trouwakte (als je getrouwd bent) * Kopie scheidingsakte (als je gescheiden bent) * Kopie overeenkomst of beschikking (als je een geregistreerd partnerschap bent aangegaan Je kunt deze gegevens per post sturen naar:  ​Ben klantenservice Postbus 13016 2501 EA Den Haag Mocht je je huidige contract over willen dragen naar een andere persoon dan kun je een contractovername aanvragen.
Ben je hiermee geholpen?