Klantenservice
Mijn excuses voor de lange onderhoudswerkzaamheden
Regelmatig voer ik verbeteringen door in mijn systemen met als doel mijn dienstverlening iedere keer een beetje beter te maken. Het afgelopen weekend wilde ik ook verbeteringen doorvoeren in mijn systemen, hierdoor had je langer dan je van mij gewend bent geen toegang tot Ik Ben en de Ben app. Ook kan het zijn dat mijn klantenservice je gisteren niet te woord kon staan. Hier bied ik jou mijn excuses voor aan.
Gelukkig kan ik je vertellen dat je weer gebruik kunt maken van Ik Ben en de Ben app. Ook hebben mijn collega’s weer toegang hebben tot alle systemen. Hierdoor is mijn klantenservice weer bereikbaar. Houdt er wel rekening mee dat de wachttijd mogelijk langer is dan normaal.
Customer service questions
Hoe werkt tethering of Personal Hotspot?
Om gebruik te kunnen maken van tethering (Android), gedeeld internet (Windows Phone) of Personal Hotspot (iPhone/iPad), heb je een mobiele telefoon nodig die daar geschikt voor is. iPhones en iPads moeten minimaal beschikken over iOS 5 of 6.
De mobiele telefoon wordt als een modem gebruikt om het internet met maximaal 5 van je eigen apparaten te delen via Wi-Fi of Bluetooth. Meer informatie over het gebruik van tethering of Personal Hotspot vind je in de handleiding van je mobiele telefoon, op de toestelhulppagina van Ben en op de website van Apple.
**Kosten**
Je betaalt (via je internetbundel) alleen voor de MB’s die je verbruikt. Tethering is ook mogelijk in het buitenland en wordt als normaal internetverkeer in het buitenland afgerekend.