Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Mag ik mijn abonnement vroegtijdig verlengen?
Met een maandelijks opzegbaar abonnement, kun je ieder moment verlengen naar een abonnement met een mobiele telefoon, of naar een nóg voordeliger Sim Only 24 maanden abonnement. Heb je een 24 maanden abonnement, dan kun je vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Wil je dit al eerder doen? Dan is dit mogelijk. Je huidige abonnement dient dan wel langer dan 3 maanden ingegaan te zijn. Wanneer je bij jouw huidige abonnement voor een mobiele telefoon hebt gekozen die je maandelijks afbetaalt, dien je in één keer de resterende toestelkosten te betalen. Kies je voor een vroegtijdige verlenging? Dan kun je alleen verlengen als je ook een mobiele telefoon kiest. Een vroegtijdige verlenging kun je alleen aanvragen via mijn klantenservice. Je nieuwe abonnement gaat dan op de eerste dag van de volgende maand in. De resterende maanden van je huidige contract komen dan te vervallen.
Ben je hiermee geholpen?