Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Verlenging sim only abonnement annuleren
Heb je een sim only abonnement verlengd en wil je deze bestelling annuleren? Hier vind je alle informatie en voorwaarden om je bestelling te annuleren: * Heb je een abonnement besteld via mijn website of heb je deze bij mij telefonisch besteld? Dan kun je binnen 14 dagen na het afleveren van je bestelling het abonnement annuleren. * Wanneer het abonnement is besteld via een ander verkooppunt, dan gelden hier mogelijk andere annuleringsvoorwaarden. Neem daarom contact op met het verkooppunt voor het annuleren van je abonnement. Wanneer je je verlenging annuleert, dan wordt je oude abonnement weer geactiveerd die je had voordat je de verlenging hebt aangevraagd. Wil je de verlenging annuleren? Dan kun je binnen 14 dagen contact opnemen met mijn klantenservice via 0900 – 04 01 405\. Of maak gebruik van het standaard online retourformulier.
Ben je hiermee geholpen?