Klantenservice
Mijn excuses voor de lange onderhoudswerkzaamheden
Regelmatig voer ik verbeteringen door in mijn systemen met als doel mijn dienstverlening iedere keer een beetje beter te maken. Het afgelopen weekend wilde ik ook verbeteringen doorvoeren in mijn systemen, hierdoor had je langer dan je van mij gewend bent geen toegang tot Ik Ben en de Ben app. Ook kan het zijn dat mijn klantenservice je gisteren niet te woord kon staan. Hier bied ik jou mijn excuses voor aan.
Gelukkig kan ik je vertellen dat je weer gebruik kunt maken van Ik Ben en de Ben app. Ook hebben mijn collega’s weer toegang hebben tot alle systemen. Hierdoor is mijn klantenservice weer bereikbaar. Houdt er wel rekening mee dat de wachttijd mogelijk langer is dan normaal.
Customer service questions
Hoe werkt het doorschakelen van je nummer?
Word je gebeld en wil je het gesprek doorschakelen naar een ander nummer? Dan is dit mogelijk. Je betaalt hiervoor dezelfde kosten als wanneer je belt.
Doorschakelen is eenvoudig: je schakelt je mobiele nummer door via het menu van je mobiele telefoon. Toets hiervoor de code *** * 21 *** in, gevolgd door het telefoonnummer waarnaar je wilt doorschakelen en eindig met een #. Dit ziet er bijvoorbeeld als volgt uit: *** * 21 *0701234567 #** gevolgd door OK. Alle inkomende gesprekken worden nu automatisch naar dit nummer doorgeschakeld.
Kijk voor meer informatie over doorschakelen ook in de handleiding van je mobiele telefoon.