Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wat kan ik doen als ik nergens kan internetten?
Kun je niet internetten met je mobiele telefoon? In de meeste gevallen kun je het probleem zelf oplossen. **Stap 1:** Zet je mobiele telefoon even uit- en aan zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk. **Stap 2 (Bij geen verbinding met 4G):** Heb je wel verbinding met 3G? Controleer dan of je iPhone of Android mobiele telefoon staat ingesteld op 4G.  **Stap 3:** Staat je MB Pauze aan en is je bundel op? Koop dan een MB Extra, zodat je verder kunt internetten. **Stap 4:**  Bekijk op mijn dekkingskaart wat de dekking is, en of er storingen of werkzaamheden worden uitgevoerd. Is de dekking niet optimaal? Geef dit via de dekkingskaart door. **Stap 5:** Herstel de internetinstellingen op je mobiele telefoon. Bekijk voor hulp mijn toestelhulppagina.  **Stap 6:** Doe een kruistest met je simkaart. Dit doe je zo:  * Test je simkaart in een ander toestel en kijk of je hetzelfde probleem houdt. Werkt je simkaart wel in de andere telefoon? Dan adviseer ik om een software-update te doen op je mobiele telefoon of een fabrieksreset te doen. Helpt dit allemaal niet of kom je er niet uit? Neem dan contact op met mijn klantenservice door hieronder te klikken op _Nee, ik wil graag contact_.
Ben je hiermee geholpen?