Klantenservice
Mijn excuses voor de lange onderhoudswerkzaamheden
Regelmatig voer ik verbeteringen door in mijn systemen met als doel mijn dienstverlening iedere keer een beetje beter te maken. Het afgelopen weekend wilde ik ook verbeteringen doorvoeren in mijn systemen, hierdoor had je langer dan je van mij gewend bent geen toegang tot Ik Ben en de Ben app. Ook kan het zijn dat mijn klantenservice je gisteren niet te woord kon staan. Hier bied ik jou mijn excuses voor aan.
Gelukkig kan ik je vertellen dat je weer gebruik kunt maken van Ik Ben en de Ben app. Ook hebben mijn collega’s weer toegang hebben tot alle systemen. Hierdoor is mijn klantenservice weer bereikbaar. Houdt er wel rekening mee dat de wachttijd mogelijk langer is dan normaal.
Customer service questions
Wat kan ik doen als ik nergens kan internetten?
Kun je niet internetten met je mobiele telefoon? In de meeste gevallen kun je het probleem zelf oplossen.
**Stap 1:** Zet je mobiele telefoon even uit- en aan zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk.
**Stap 2 (Bij geen verbinding met 4G):** Heb je wel verbinding met 3G? Controleer dan of je iPhone of Android mobiele telefoon staat ingesteld op 4G.
**Stap 3:** Staat je MB Pauze aan en is je bundel op? Koop dan een MB Extra, zodat je verder kunt internetten.
**Stap 4:** Bekijk op mijn dekkingskaart wat de dekking is, en of er storingen of werkzaamheden worden uitgevoerd. Is de dekking niet optimaal? Geef dit via de dekkingskaart door.
**Stap 5:** Herstel de internetinstellingen op je mobiele telefoon. Bekijk voor hulp mijn toestelhulppagina.
**Stap 6:** Doe een kruistest met je simkaart. Dit doe je zo:
* Test je simkaart in een ander toestel en kijk of je hetzelfde probleem houdt. Werkt je simkaart wel in de andere telefoon? Dan adviseer ik om een software-update te doen op je mobiele telefoon of een fabrieksreset te doen.
Helpt dit allemaal niet of kom je er niet uit? Neem dan contact op met mijn klantenservice door hieronder te klikken op _Nee, ik wil graag contact_.