Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wat kan ik doen als ik nergens kan internetten?
Kun je niet internetten met je mobiele telefoon? In de meeste gevallen kun je het probleem zelf oplossen. **Stap 1:** Zet je mobiele telefoon even uit- en aan zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk. **Stap 2:** Heb je wel verbinding met 3G? Controleer dan of je iPhone of Android mobiele telefoon staat ingesteld op 4G.  **Stap 3:** Is je bundel op en staat MB Pauze aan? Dan kun je een MB Extra aanschaffen. **Stap 4:** Het zou kunnen dat er een storing is of dat er werkzaamheden uitgevoerd worden. Dat kun je zien op mijn dekkingskaart. **Stap 5:** Herstel de internetinstellingen op je mobiele telefoon. Bekijk voor hulp mijn toestelhulppagina.  **Stap 6:** Test je simkaart in een andere telefoon. Werkt je simkaart wel in de andere telefoon? Dan raad ik je aan een fabrieksreset uit te voeren. Werkt je simkaart niet? Dan kun je een vervangende simkaart bestellen. Helpt dit allemaal niet of kom je er niet uit? Neem dan contact op met mijn klantenservice door hieronder te klikken op _Nee, ik wil graag contact_.
Ben je hiermee geholpen?