Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Ik heb geen simkaart ontvangen. Wat nu?
Vervelend dat je mijn simkaart niet hebt ontvangen! Wanneer je kiest voor een verlenging, dan ontvang je geen nieuwe simkaart bij je bestelling. Ben je nieuwe klant bij mij geworden en heb je een Sim Only of een vervangende simkaart besteld? Dan ontvang je de simkaart binnen 3 werkdagen na de aanvraag hiervan. Wanneer je kiest voor een abonnement met mobiele telefoon, ontvang je de simkaart tegelijkertijd met jouw mobiele telefoon.  Is de termijn van 3 werkdagen al verstreken, controleer dan in de bevestigingse-mail of de simkaart naar het juiste adres is gestuurd. Is dit het geval en heb je de simkaart nog niet ontvangen? Dan help ik je graag aan een nieuwe simkaart. Neem hiervoor contact op met mijn klantenservice door hieronder te klikken op 'Nee, ik wil graag contact.
Ben je hiermee geholpen?