Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
**Sim Only abonnement** Heb je je abonnement verlengd naar een Sim Only? Dan kun je gewoon gebruik blijven maken van je huidige simkaart. Je ontvangt dus geen nieuwe simkaart. Word je nieuwe klant bij mij en heb je gekozen voor een levering van de simkaart per post, dan ontvang je je simkaart binnen 3 werkdagen na de aanvraag hiervan.  **Abonnement met mobiele telefoon** Is jouw mobiele telefoon direct leverbaar? Binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je van koeriersdienst AMP Groep per e-mail een link waarmee je kunt inloggen op mijnafspraak.nl. Hier kun je direct online een bezorgafspraak maken. Je kunt dan zelf bepalen wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Is jouw toestel niet direct leverbaar? Op mijn website kun je bij jouw bestelde mobiele telefoon terugzien wat de verwachte levertijd is. Zodra de mobiele telefoon weer leverbaar is, ontvang je een e-mail van koeriersdienst AMP Groep om direct online een bezorgafspraak te maken. Heb je jouw abonnement verlengd? Dan ontvang je geen nieuwe simkaart bij je bestelling. Je kunt de oude blijven gebruiken. Als nieuwe klant ontvang je jouw Ben simkaart tegelijkertijd met de bezorging van jouw mobiele telefoon.
Ben je hiermee geholpen?