Kies een onderwerp

Wat vervelend dat je mobiele telefoon niet goed (meer) functioneert! Vaak kun je een probleem zelf oplossen, zodat je zo snel mogelijk weer een werkende telefoon hebt. Je kunt de informatie hierover vinden op mijn toestelhulppagina.

Toestelhulp >

Lukt het niet om je probleem zelf op te lossen? Dan zorg ik ervoor dat jij zo snel mogelijk weer een werkend toestel hebt, of je nog garantie hebt of niet.

Reparatie aanmelden >

Wat vervelend dat er iets mis is met je telefoon! Ik heb alle informatie over reparatie en garantie samengevat op mijn reparatiepagina.

Controleer voordat je jouw mobiele telefoon ter reparatie aanbiedt of de schade onder de garantie valt. Als dit niet zo is (bijvoorbeeld als je hem hebt laten vallen) kun je hem nog steeds via de reparatiepagina aanmelden, maar dan zijn er wel kosten aan verbonden.

De Ben reparatievoorwaarden zijn van toepassing voor alle mobiele telefoons die door Ben zijn geleverd.

Als je je telefoon bij mij aanmeldt voor een reparatie, doet mijn reparatiepartner eerst onderzoek naar de oorzaak van het defect. Na dit onderzoek ontvang je een prijsopgave voor de reparatie. Zo lang de reparatie binnen de garantie valt*, is de reparatie gratis.

Pas als je akkoord gaat met de prijsopgave wordt de reparatie uitgevoerd en krijg je je telefoon zo snel mogelijk gerepareerd terug. Als je niet akkoord gaat met de kosten wordt de reparatie niet uitgevoerd en krijg je je telefoon ongerepareerd terug. Je bent dan wel onderzoekskosten verschuldigd.

Op mijn reparatiepagina vind je meer informatie over de reparatie. Onderaan de pagina staat hoe je je telefoon voor reparatie aanmeldt.

* Een reparatie valt niet binnen de garantie als de telefoon ouder is dan de garantieperiode (meestal 24 maanden) of als het defect is veroorzaakt door bijvoorbeeld val- of vochtschade. Lees meer over al mijn reparatievoorwaarden.

Het IMEI- en/of serienummer kun je op verschillende manieren vinden, namelijk:

  • Op het garantiebewijs
  • Op de achterkant van de mobiele telefoon
  • *#06# intoetsen en bellen op de mobiele telefoon
  • Via de instellingen van de mobiele telefoon
  • Op de originele verpakking

Het IMEI nummer bestaat uit 15 cijfers en begint met 3-5, 0-1-2, 0-1-3 of met 8-6. Kun je het IMEI-nummer niet terugvinden? Raadpleeg dan de handleiding of ga naar de website van de fabrikant.

Ben staat in voor de kwaliteit van haar producten. Nu kan het voorkomen dat je mobiele telefoon toch defect raakt. Geen punt, je kunt de mobiele telefoon bij Ben ter reparatie aanbieden.

Bekijk de reparatievoorwaarden of bekijk de reparatievoorwaarden van Dr. Mobile.

Wil je meer weten over het reparatieproces? Neem een kijkje op mijn reparatiepagina.

De garantie van de door mij geleverde mobiele telefoons is als volgt (gerekend vanaf de aankoopdatum):

  • Mobiele telefoons: 24 maanden
  • Accessoires: 6 maanden
  • Apple accessoires: 12 maanden

Dit wettelijke herstelrecht geldt voor je telefoon en voor de bijgeleverde accessoires zoals de koptelefoon, oplader en batterij.

Als je je telefoon voor reparatie wilt aanmelden, kun je dat makkelijk zelf regelen op mijn reparatiepagina. Je reparatie zal meestal via de fabrikant of via Dr. Mobile verlopen.

Meld je reparatie aan >

Zodra ik jouw reparatie heb aangemeld, dan ontvang je een e-mail van Dr Mobile. In deze mail zijn de aanmeldgegevens vermeld. De status van je reparatie kun je volgen via Dr Mobile.

Voor vragen kun je Dr. Mobile telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur op telefoonnummer 0900 – 39 62 349 (45ct per minuut).

Wil je meer weten over het reparatieproces? Bekijk mijn reparatiepagina.