Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Waar komen mijn buitenbundelkosten vandaan?
Heb je een hogere factuur dan je had verwacht? Of zie je in Ik Ben verbruik wat je niet herkent?  In Ik Ben kun je je huidige verbruik zien en in de Ben app kun je nu zelfs je verbruik tot in detail bekijken. Bijvoorbeeld wie je hebt gebeld of hoe veel MB's je per dag verbruikt hebt.  Als je op je factuur hogere kosten vindt, kun je verderop in je factuur vinden waar de kosten vandaan komen. Voorbeelden van vaker voorkomende buiten de bundel kosten zijn: * Bellen naar buitenlandse nummers * Internetten buiten de EU * Bellen of SMS\`en naar servicenummers (0900-nummers of SMS-diensten) * Internetgebruik wanneer je bundel op is Via de Ben app kun je op ieder moment bellen naar het buitenland en betaalde servicenummers zelf blokkeren. Ook kun je MB Pauze aanzetten. Met MB Pauze zorg je ervoor dat je niet meer kunt internetten als je bundel op is.
Ben je hiermee geholpen?