Klantenservice
Mijn excuses voor de lange onderhoudswerkzaamheden
Regelmatig voer ik verbeteringen door in mijn systemen met als doel mijn dienstverlening iedere keer een beetje beter te maken. Het afgelopen weekend wilde ik ook verbeteringen doorvoeren in mijn systemen, hierdoor had je langer dan je van mij gewend bent geen toegang tot Ik Ben en de Ben app. Ook kan het zijn dat mijn klantenservice je gisteren niet te woord kon staan. Hier bied ik jou mijn excuses voor aan.
Gelukkig kan ik je vertellen dat je weer gebruik kunt maken van Ik Ben en de Ben app. Ook hebben mijn collega’s weer toegang hebben tot alle systemen. Hierdoor is mijn klantenservice weer bereikbaar. Houdt er wel rekening mee dat de wachttijd mogelijk langer is dan normaal.
Customer service questions
Waarom kan ik mijn toestelkrediet niet laten overnemen bij een contractovername?
De toestelkredietovereenkomst verschilt van een telefoonabonnement en kan wettelijk niet op dezelfde manier worden overgedragen. Dit maakt het aanvragen van een contractovername enorm lastig en niet klantvriendelijk. Daarom heb ik ervoor gekozen om een toestelkredietovereenkomst niet overdraagbaar te maken.
Wanneer je het contract toch over wilt dragen dan bied ik je wel de optie om de resterende maanden van de toestelkredietovereenkomst in één keer af te kopen. De nieuwe contractant betaalt dan alleen maandelijks de abonnementskosten.
Bekijk de mogelijkheden voor contractovername.