Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Op dit moment is de wachttijd bij mijn telefonische klantenservice langer dan normaal. Probeer je vraag via de zoekbalk te stellen, of probeer het op een later moment.


Meestgestelde vragen

1. Status van jouw nummerbehoud
2. Procedure van nummerbehoud
3. Bellen en sms’en vanuit het buitenland
4. Internetten in het buitenland
5. Waar vind je de pin- en pukcode?

Customer service questions

Mijn vervangende simkaart werkt niet. Wat nu?
Een vervangende simkaart werkt pas nadat deze geactiveerd is. Je vervangende simkaart kun je activeren via Ik Ben of de Ben app. Nadat je bent ingelogd, kies je voor 'Toestel & Sim' en vervolgens voor 'Activeren simkaart'. Volg dan de aangegeven stappen. Binnen enkele minuten werkt je nieuwe simkaart. Vergeet niet om jouw mobiele telefoon te herstarten, nadat je je simkaart hebt geactiveerd.
Ben je hiermee geholpen?