Klantenservice
Mijn excuses voor de lange onderhoudswerkzaamheden
Regelmatig voer ik verbeteringen door in mijn systemen met als doel mijn dienstverlening iedere keer een beetje beter te maken. Het afgelopen weekend wilde ik ook verbeteringen doorvoeren in mijn systemen, hierdoor had je langer dan je van mij gewend bent geen toegang tot Ik Ben en de Ben app. Ook kan het zijn dat mijn klantenservice je gisteren niet te woord kon staan. Hier bied ik jou mijn excuses voor aan.
Gelukkig kan ik je vertellen dat je weer gebruik kunt maken van Ik Ben en de Ben app. Ook hebben mijn collega’s weer toegang hebben tot alle systemen. Hierdoor is mijn klantenservice weer bereikbaar. Houdt er wel rekening mee dat de wachttijd mogelijk langer is dan normaal.
Customer service questions
Wat is een toestelkrediet?
Je bent gewend dat je in Nederland een abonnement kunt kopen in combinatie met een mobiele telefoon. De mobiele telefoon wordt dan vaak in termijnen betaald. Het is wettelijk bepaald dat dit een vorm van krediet is. Daarom moet ik aan strenge regels voldoen als je de telefoon niet in één keer betaalt.
Een toestelkrediet duurt bij mij altijd 24 maanden. Daarna is je toestel volledig betaald en verdwijnt het toestelkrediet van je factuur. Op mijn toestelkredietpagina vind je een volledige uitleg van hoe dit precies werkt.