Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?
Bij een bundelwijziging kies je voor nieuwe bundels. Hierbij blijft de looptijd van jouw huidige abonnement ongewijzigd. Log in op Ik Ben of de Ben app, en kies voor "Abonnement" en vervolgens "Bundel wijzigen". In een handig overzicht zie je welke bundels je kunt kiezen. **Hoe werkt het?** * Bij bundelwijziging wijzigen **al** je bundels naar de laatste aanbiedingen van Ben. * Is de grootte van al je nieuwe bundels gelijk aan of groter dan je huidige bundels, dan gaat de wijziging direct in. * Is de grootte van (een van) je nieuwe bundels kleiner dan je huidige bundel, dan gaan al je nieuwe bundels in op de eerste dag van de volgende maand. Dit is om te voorkomen dat je onverwachte kosten buiten de bundel krijgt. * Als je 4G uitzet als onderdeel van je abonnementswijziging, dan gaan al je nieuwe bundels in op de eerste dag van de nieuwe maand. * Je ontvangt alle min/sms/mb’s van je nieuwe bundels minus de min/sms/mb’s die je al hebt verbruikt in die maand. * Je betaalt alleen naar verhouding voor je nieuwe bundel. * Zet je je internetbundel uit, dan zet ik ook 4G voor je uit. Daar heb je namelijk niet zo veel aan zonder internetbundel. * Al jouw huidige (pakket)kortingen komen te vervallen als je je abonnement wijzigt. Je profiteert wel van eventuele (pakket)kortingen die op je nieuwe bundels zitten. * Als je 24 maanden contract nog niet is afgelopen dan mag je niet onder het totaalbedrag komen waarmee je je abonnement bent begonnen, je start abonnement. Je vindt dat bedrag op IkBen of in de Ben app bij bundel wijzigen. Lees meer informatie over wanneer je een bundel in de lopende maand toevoegt.
Ben je hiermee geholpen?