Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Hoe verloopt het reparatieproces?
Als je je telefoon bij mij aanmeldt voor een reparatie, doet mijn reparatiepartner eerst onderzoek naar de oorzaak van het defect. Na dit onderzoek ontvang je een prijsopgave voor de reparatie. Zo lang de reparatie binnen de garantie valt**\***, is de reparatie gratis. Pas als je akkoord gaat met de prijsopgave wordt de reparatie uitgevoerd en krijg je je telefoon zo snel mogelijk gerepareerd terug. Als je niet akkoord gaat met de kosten wordt de reparatie niet uitgevoerd en krijg je je telefoon ongerepareerd terug. Je bent dan wel onderzoekskosten verschuldigd. Op mijn reparatiepagina vind je meer informatie over de reparatie en hoe je je telefoon aan kunt melden. **\*** Een reparatie valt niet binnen de garantie als de telefoon ouder is dan de garantieperiode (meestal 24 maanden) of als het defect is veroorzaakt door bijvoorbeeld val- of vochtschade. Lees meer over al mijn reparatievoorwaarden.
Ben je hiermee geholpen?