Skip to main content

Klantenservice

Vind hieronder het antwoord op jouw vraag

Customer service questions

Hoe verloopt het reparatie proces?
Ik zorg ervoor dat je mobiele telefoon eerst wordt onderzocht om de aard van het defect vast te stellen. Na het onderzoek ontvang je een prijsopgave voor de onderzoekskosten en de reparatie. Valt de reparatie binnen de garantie? Dan breng ik hiervoor geen kosten in rekening. Pas na jouw akkoord op deze prijsopgave wordt de reparatie aan de mobiele telefoon uitgevoerd en ontvang je de mobiele telefoon gerepareerd retour. Als je geen akkoord geeft, dan ontvang je de mobiele telefoon ongerepareerd retour. Je bent dan wel onderzoekskosten verschuldigd. Wanneer de mobiele telefoon defect is geraakt door eigen toedoen of nalaten, zoals in de meeste gevallen van vocht-, val-, druk- of stootschade, kun je geen aanspraak maken op een kosteloze reparatie van je mobiele telefoon. Ook als de gemiddelde levensduur van de mobiele telefoon (24 maanden na aankoop van je mobiele telefoon) is verstreken, kun je geen aanspraak maken op een kosteloze reparatie. Zie voor meer informatie de Ben reparatievoorwaarden.  Als je je mobiele telefoon via Dr. Mobile hebt aangemeld ter reparatie, kan het zijn dat het reparatieproces op een andere manier verloopt. Meer informatie vind je op de website van Dr. Mobile.
Ben je hiermee geholpen?